تور فرانسه: سلطانی مهر: قهرمانی در آسیا می تواند غیبتم در پاریس را جبران کند، مهدوی کیا کارش را به خوبی بلد است

به گزارش میهن دی ال، هافبک جوان تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز خرسندی از حضور در تیم فوتبال امید ایران، گفت که مهدوی کیا سرمربی این تیم به خوبی کارش را بلد است.

تور فرانسه: سلطانی مهر: قهرمانی در آسیا می تواند غیبتم در پاریس را جبران کند، مهدوی کیا کارش را به خوبی بلد است

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محمد سلطانی مهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران و تمریناتی که زیر نظر مهدی مهدوی کیا و یاری هایش انجام می گردد، گفت: خوشبختانه تیم امید شرایط خوبی دارد و تمرینات منظمی را پشت سر می گذاریم. من معتقدم که مهدی مهدوی کیا برترین انتخاب برای راهنمایی تیم امید بود، چون این مربی با هم سن های ما در فوتبال آلمان کار نموده و کارش را به خوبی بلد است. ضمن اینکه یاری های خوبی در کنار آقا مهدی حضور دارند و می توانند به تیم ما یاری نمایند.

سلطانی مهر در ادامه در خصوص سپردن بازوبند کاپیتانی تیم زیر 23 سال ایران به او خاطر نشان کرد: این یک افتخار بزرگ برای من است و خوشحالم که در این تیم حضور دارم. تمام هدف ما این است که بعد از سال ها به المپیک صعود کنیم و به این انتظار که پنج دهه طول کشیده است، انتها دهیم. اگر به المپیک برویم شرایط سنی من طوری خواهد بود که دیگر نمی توانم در المپیک پاریس بازی کنم، اما قهرمانی در آسیا می تواند این غیبت را جبران کند و امیدوارم که نتایج درخشانی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در انتها در خصوص شرایط این روزهای تیمش برای حضور در فصل نو لیگ برتر، گفت: خدا را شکر ذوب آهن شرایط خوبی دارد و فکر می کنم فرایند آماده سازی تیم هم به خوبی طی شد و کادر فنی به خواسته هایش رسید. مسئله مهم این است که ذوب آهن لیگ را خوب آغاز کند و امیدوارم از همان اولین بازی که در آبادان به مصاف صنعت نفت می رویم، استارت خوبی بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1144

به "تور فرانسه: سلطانی مهر: قهرمانی در آسیا می تواند غیبتم در پاریس را جبران کند، مهدوی کیا کارش را به خوبی بلد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: سلطانی مهر: قهرمانی در آسیا می تواند غیبتم در پاریس را جبران کند، مهدوی کیا کارش را به خوبی بلد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید