سری تازه نمایشگرهای بیرونی DVLED ال جی برای کشتی های تفریحی

به گزارش میهن دی ال، شرکت راهکارهای تجاری ال جی آمریکا قرار است سری جدیدی از نمایشگرهای ال ای دی دید مستقیم و فضای باز (DVLED) خودش که مخصوص منطقه ها بیرونی کشتی های کروز طراحی شده اند را ارائه کند و این نمایشگرها نیز برای اولین بار در کشتی های Seatrade Cruise Global عرضه خواهند شد.

سری تازه نمایشگرهای بیرونی DVLED ال جی برای کشتی های تفریحی

سری LG GNEB این امکان را به فضاهای تفریح باز می دهد تا با نمایشگرهای DVLED به هر میزان ای در 24 ساعت شبانه روز، چه در نور مستقیم خورشید و چه در تاریکی شب مورد استفاده قرار بگیرند و از کارایی بسیار بالایی برخوردار باشند.

جیک بنر مدیر مهمان نوازی، سفر دریایی و تناسب اندام در شرکت راهکارهای تجاری ال جی آمریکا به همین دلیل اظهار داشته:

فناوری DVLED مناسب وسایل حمل و نقل دریایی ال جی یک نمایشگر فضای باز ایده آل به شمار می رود چراکه می تواند تصاویری بسیار روشن فراوری کند و کنتراست لازم برای تماشای ویدیوهای مختلف در زیر نور مستقیم خورشید را فراهم بیاورد.

به لطف ساختار ماژول نگهداری از سری GNEB بسیار آسان است. فضای بیرونی کشتی های تفریحی می توانند با نمایشگرهایی به میزان سینماها مجهز شوند و این در حالی است که عملکرد مطلوبی را در هر ساعت از شبانه روز دارند و مهم نیست که محیط تا چه میزان شور، مرطوب یا غیرقابل پیش بینی باشد.

متناسب با محیط های دریایی

حداکثر روشنایی 6000 نیت سبب شده تا سری GNEB خوانایی و کنتراست بسیار خوبی داشته باشد و این در حالی است که پوشش پودری درجه دریایی و بعلاوه پوشش منجسم آن در برابر شوری و خوردگی در محیط های دریایی و شرایط آب وهوایی متفاوت از آن محافظت می نماید. چه قسمت جلو و چه عقب این نمایشگر گواهی IP67 وجود دارد و از طراحی قابل اعتمادی برای پشتیبانی از اتصالات برق و داده پایدار برخوردار است.

این صفحه نمایش دارای طول عمر 100000 ساعت است و نرخ تازه سازی فوق العاده بالای آن 1680 هرتز است که آن را قادر می سازد تا محتوای بدون سوسو را در همه شرایط پخش کند. هر نمایشگر نیز با ابزارهای LGs SuperSign، LED Assistant و بعلاوه ConnectedCare مجهز شده اند که به صورت جداگانه فروخته می شوند.

دو مدل در دسترس هستند

در زمان عرضه این محصول دو مدل موجود هستند که تنها از نظر میزان پیکسل و کنتراست تفاوت دارند، به طوری که مدل GNEB062-GN دارای 6.2 میلیمتر گام پیکسل و نسبت کنتراست 5,000:1 است و این در حالی است که مدل GNEB083-GN گام پیسکل 8.4 میلیمتر و نسبت کنتراست 7,000:1 را دارد.

مدل گام پیکسل کوچکتر نیز برای موقعیت هایی که وضوح بالاتری احتیاج دارند و بیننده ها به صفحه نمایش نزدیک هستند، بهتر است یا اینکه صفحه نمایش نسبتا کوچک است و به تراکم پیکسلی بالاتری احتیاج است. برای بزرگترین صفحه نمایش ها یا مکان هایی که مسافران کشتی از دور نمایشگر را می بینند، مدل 8.3 میلمتری مناسب تر است.

هر دو مدل علاوه بر این موارد، زاویه دید افقی 160 درجه را ارائه می دهند که مدل 6.2 میلیمتری زاویه دید عمودی 115 درجه و مدل 8.3 میلیمتری زاویه دید عمودی 100 درجه را دارند. هر دو مدل دمای رنگ قابل تنظیم از 3200K تا 9300K را دارند و از پردازنده 16 بیتی و قابل اجرا در سیستم هایی با برق 110 ولت یا 240 ولت را دارند. این نمایشگرها بعلاوه می توانند در دمای منفی 22 درجه تا 122 درجه فارنهایت کار نمایند.

تعمیر و نگهداری آسان

هر صفحه نمایش را می توان با دسترسی از جلو یا عقب خریداری کرد که باعث انعطاف پذیری بیشتر تعمیرات در محل می گردد. واحد توزیع برق را می توان به راحتی برای تعمیر جدا کرد و این در حالی است که منبع تغذیه و کارت گیرنده مستقل با دستگیره هستند و تعویض قطعات را بسیار آسان می نمایند.

جک بنر در ادامه صحبت های خودش اظهار داشته:

چه در کنار استخر و چه برای خوش آمدگویی به مسافران در محل بارگیری، فناوری DVLED فضای باز ال جی به کشتی های کروز فرصتی برای ارائه محتواهای بزرگ و مجذوب کننده را می دهد که می توانند چشم بیننده ها را از سراسر عرضه به خودشان جلب نمایند. امکانات جای گیری این محصول واقعا بی انتها است و ما هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه طراحان و مالکان، این نمایشگرهای قدرتمند را در محیط های کشتی های خود جای می دهند تا تجربه سفر دریایی را برای مشتریان ارتقاء بدهند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1527

به "سری تازه نمایشگرهای بیرونی DVLED ال جی برای کشتی های تفریحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری تازه نمایشگرهای بیرونی DVLED ال جی برای کشتی های تفریحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید