رستوران جی وینو تفلیس

به گزارش میهن دی ال، وجود رستوران های متنوع در شهر مدرن و سنتی تفلیس خیال گردشگران و مسافران را از بابت خورد و خوراک و وعده های غذایی راحت کرده است . با اینکه رستوران های تفلیس از نظر قیمت ، سبک غذا ، موقعیت ، طراحی داخلی ، نوع سرویس دهی و … با یکدیگر متفاوت می باشند اما در میان آنها گزینه هایی یافت می گردد که با سرو غذاهای خوشمزه و همچنین داشتن فضای جذاب و آرامش بخش توانسته اند نظر اغلب گردشگران را به خود جلب نمایند یکی از این رستوران های پیروز رستوران جی وینو تفلیس g.Vino Tbilisi است . رستوران جی وینو از موقعیتی مناسب در قلب شهر تاریخی تفلیس برخوردار بوده و در تمامی روزهای هفته برای وعده های ناهار و شام و همچنین سرو نوشیدنی پذیرای مراجعه نمایندگان می باشد . این رستوران در ازای ارائه غذاهای خوشمزه هزینه ای مناسب دریافت می نماید .

رستوران جی وینو تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران جی وینو را می توان یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس دانست . این رستوران در منوی خود انواع غذاهای گرجی و گیاهی را جای داده و در محیطی جذاب و دلچسب غذاهایی خوشمزه و خوش طعم سرو می نماید . این رستوران که همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز می باشد معمولا در وعده های غذایی خود ترکیبی از پنیر ، کالباس و فرآورده های گوشتی ارائه می دهد که برای تمامی ذائقه ها بسیار دلپذیر و دلچسب می باشد . مسئولین رستوران جی وینو شهر تفلیس این رستوران را به منظور ارائه خدماتی آگاهانه و محبت آمیز به مشتریان و مسافران تور تفلیس راه اندازی کرده اند .

علاوه بر غذاهای خوشمزه ، دکوراسیون زیبا و جذاب رستوران g.Vino نیز از نقاط قوت آن می باشد . با ورود به رستوران معروف جی وینو در تفلیس در ذهن گردشگران و مسافران رستوران های فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا تداعی خواهد شد . در واقع چیدمان و دکوراسیون این رستوران فضا را دوست داشتنی و دنج کرده است . جی وینو به عنوان یکی از رستوران های گرجستان غذاها را با قیمتی مناسب (بین 12 تا 60 لاری) ارائه می دهد . البته نباید تاثیر رفتار محبت آمیز کارکنان و سرویس دهی مناسب این رستوران را در شهرت و محبوبیت آن بی تاثیر دانست .

مشخصات رستوران جی وینو تفلیس

  • آدرس رستوران جی وینو تفلیس : 6Erekle II St, 6 Erekle II St, Tbilisi 0105, Georgia
  • تلفن رستوران جی وینو در تفلیس : 322932121 - 995+
  • ساعت کاری رستوران g.Vino تفلیس : همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • سبک غذاهای رستوران جی وینو g.Vino تفلیس : غذاهای گرجی و گیاهی
  • موقعیت رستوران جی وینو از رستورانهای معروف تفلیس : قلب شهر تاریخی تفلیس
منبع: لذت سفر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 179

به "رستوران جی وینو تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران جی وینو تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید