خبرنگاران مساحت شهرک های صنعتی خصوصی اردبیل از 26 به 196 هکتار افزایش یافت

به گزارش میهن دی ال، اردبیل- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری گفت: تعداد شهرک های صنعتی بخش خصوصی اردبیل در دولت تدبیر و امید از یک شهرک به مساحت 26 هکتار به 6 شهرک به مساحت 196 هکتار افزایش یافته است.

خبرنگاران مساحت شهرک های صنعتی خصوصی اردبیل از 26 به 196 هکتار افزایش یافت

ارژنگ عزیزی روز شنبه در بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی آرتا نمین سبز اضافه کرد: درخواست هفت شهرک صنعتی غیردولتی دیگر به مساحت 264 هکتار در دست آنالیز است که در امسال نهایی شده و تعداد شهرک های صنعتی غیردولتی به 15 شهرک در استان خواهد رسید.

وی اظهارداشت: توسعه شهرک های صنعتی غیردولتی در راستای بهبود فضای کسب و کار و برخورداری واحدهای فراوریی از مزایای شهرک های صنعتی بویژه معافیت های مالیاتی بوده و تامین زیرساخت های مورد احتیاج نیز تا ابتدای شهرک ها در تعهد دولت است.

او بیان نمود: در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان و به حداقل رساندن بروکراسی اداری مجوز شهرک آرتا نمین سبز در سال گذشته در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری در فاصله زمانی کمتر از یک هفته صادر شد.

وی با اشاره به اینکه جواز تاسیس خط فراوری کاغذ از سنگ و لوازم آشپزخانه برای فاز اول طرح با 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 180 نفر اشتغال با فاصله کمتر از 2روز داده شد، اضافه کرد: : عملیات اجرایی این 2 طرح در مهرماه سال 98 شروع شد که با توجه به پیشرف فیزیکی طرح و آماده بودن ماشین آلات پیش بینی می گردد بدون دریافت هیچگونه تسهیلات بانکی تا اواخر تابستان امسال هر 2 طرح به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 357

به "خبرنگاران مساحت شهرک های صنعتی خصوصی اردبیل از 26 به 196 هکتار افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مساحت شهرک های صنعتی خصوصی اردبیل از 26 به 196 هکتار افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید