خبرنگاران فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان همدان با 13 کمیته تخصصی آغاز شد

به گزارش میهن دی ال، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان از آغاز فعالیت ستاد انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: 13 کمیته تخصصی در این راستا تشکیل شده است.

خبرنگاران فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان همدان با 13 کمیته تخصصی آغاز شد

محمد علی محمدی روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: با کارکنان باتجربه در فرمانداری همدان هیچ دغدغه ای برای انتخابات نداریم و توانمندی خود را در انتخاباتهای متعدد اثبات کرده اند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر ساله مسئولیت برگزاری یک دوره انتخابات را بر عهده داریم افزود: ما در جریان برگزاری انتخابات امانت دار رای مردم هستیم و این رسالتی بزرگ است.

فرماندار همدان شرح داد: اینکه چه کسانی پیروز انتخابات شوراهای اسلامی یا ریاست جمهوری می شوند برای ما اهمیتی ندارد و آنچه برای ما مهم است اجرای مر قانون است.

وی گفت: در برگزاری انتخابات اجرای قانون برای ما اولویت دارد و ذره ای از آن عدول یا عقب نشینی نمی کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه آرای مردم حق الناس است خاطرنشان کرد: اعمال سلیقه فردی در این فرایند جایگاهی ندارد و مجریان و ناظران انتخابات در دوره های متعدد از این نظر سربلند بوده اند.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم مهمترین وظیفه اعضای ستاد انتخابات است و برای این مهم تلاش می کنیم.

فرماندار همدان تاکید کرد: دستورالعمل قانونی توسط استاندار ابلاغ شده و برابر قانون همه دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی حتی بخش خصوصی مکلف به همکاری های مورد نیاز در امر برگزاری انتخابات هستند.

محمدی با اشاره به اینکه مجریان انتخابات نباید حرفی بزنند که شائبه طرفداری از کاندیدای خاصی را به دنبال داشته باشد یادآوری کرد: حتی در بیان مواضع شخصی و با داشتن یک حق رای به عنوان مجری انتخابات باید در این خصوص دقت نظر داشته باشیم.

او به مجریان انتخابات هشدار داد: تحت هیچ شرایطی نباید از داوطلبی حمایت کنند درغیر اینصورت اعتماد مردم به آنها خدشه دار می شود.

فرماندار همدان یادآوری کرد: اشراف مجریان به قانون انتخابات یکی از ضروریات است که در این راستا آموزشهای لازم به منظور یادآوری مجموعه قوانین انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی از بخشداران خواست: در انتخاب کنندگان بخشدار در شعب اخذ رای دقت نظر کافی داشته باشند و از افراد بی طرف، مورد اطمینان، بدون حاشیه و مورد وثوق مردم در این خصوص استفاده کنند.

در این نشست با ابلاغ مسئولیت های زیر مجموعه ستاد انتخابات شهرستان همدان فعالیت 13 کمیته تخصصی آغاز شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 746

به "خبرنگاران فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان همدان با 13 کمیته تخصصی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت ستاد انتخاباتی شهرستان همدان با 13 کمیته تخصصی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید