شرح خبرنگار ایرنا درباره حاشیه های نشست خبری علی اف

به گزارش میهن دی ال، ایرنا نوشت: خبرنگار اعزامی ما که در نشست خبری رئیس جمهور آذربایجان شرکت نموده بود، با انتشار یک ویدئو توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده در این نشست ارائه کرد.

شرح خبرنگار ایرنا درباره حاشیه های نشست خبری علی اف

وی در توضیحاتی به زبان انگلیسی گفت: لازم دیدم در خصوص حاشیه هایی که پیرامون سوال من از رئیس جمهور علی اف در رسانه ها مطرح شد توضیحاتی ارائه کنم.

این نشست پیرامون شرایط رسانه در دنیا آینده بود، ولی با توجه به حضور نمایندگان رسانه ها و تمرکز رسانه ها بر سخنان رییس جمهور آذربایجان، ترجیح دادیم از این فرصت برای طرح نام سایت آذری ایرنا استفاده کنیم.

متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.

ایشان جواب بسیار محترمانه و امیدبخشی به سوال داد و بیان کرد که مطمئن است ایرنای آذربایجان تاثیر مهمی در تقویت روابط ایران و آذربایجان ایفا خواهد نمود.

نکته مهم اینکه وی، خبرنگار مستقر در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در آدربایجان نبوده و به همین علت سوال وی به مانند بیشتر خبرنگاران حاضر در جلسه به زبان انگلیسی بیان شد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1577

به "شرح خبرنگار ایرنا درباره حاشیه های نشست خبری علی اف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح خبرنگار ایرنا درباره حاشیه های نشست خبری علی اف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید