تور استانبول: خاطره استانبول؛ روایتی تاریخی در ژانر جنایی

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران؛ رمان خاطره استانبول نوشته احمد امید و با ترجمه عارف جمشیدی، از سوی نشر ثالث به کتاب فروشی ها رسید.

تور استانبول: خاطره استانبول؛ روایتی تاریخی در ژانر جنایی

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

احمد امید در خاطره استانبول علاوه بر روایت داستان هایی از شهر استانبول، تاریخ این سرزمین را در ژانر جنایی به تصویر می کشد. هفت پادشاه، هفت مکان تاریخی و هفت جنایت در هفت روز در این رمان روایت می گردد.

در بخشی از کتاب می خوانیم: منظرۀ شهر را از دریا نظاره گر بودیم. استانبول مه آلود... دریایی پوشیـده از مه... و ابـرهای سفیدی که عـرشۀ قایـقمان را درنـوردیـده بـودند. تنها گنبدهای ایـاصوفیـا دیده می شد، منـاره های سلطان احمـد و برج های قصـر تـوپـکاپی. گویـی شهر برجایش پایدار بود بی هیچ گزندی و رذالتی. طبیعت در توده ای از ابرهای سفید پنهان شده بود و شهر ما همچون رؤیایی شیرین قبل از طلوع آفتاب، چون ابری جادویی و افسانه ای زیبا، به سان شهری تازه تأسیس و آغازی دوباره، جوان، پرامید و زیبا بود.

احمد امید؛ نویسنده و شاعر اهل ترکیه، متولد 12 جولای 1960 است. او بیشتر به خاطر رمان های جنایی اش شناخته می گردد.

رمان خاطره استانبول نوشته احمد امید، در 681 صفحه، به قیمت 110 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه عارف جمشیدی، از سوی نشر ثالث به بازار کتاب رسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1100

به "تور استانبول: خاطره استانبول؛ روایتی تاریخی در ژانر جنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: خاطره استانبول؛ روایتی تاریخی در ژانر جنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید