حمله طرفداران عصبی یونایتد به منزل مدیر تیم

به گزارش میهن دی ال، طرفداران منچستریونایتد به منزل اد وودوارد حمله و خساراتی به آن وارد کردند.

حمله طرفداران عصبی یونایتد به منزل مدیر تیم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، طرفداران یونایتد که از شرایط تیمشان در این فصل ناراضی هستند و بارها اعتراض خود را به اد وودوارد مدیر اجرایی این تیم نشان دادند. اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد خواهان اتحاد طرفداران تیمش شد و مطرح نمود طرفداران بهتر است از مدیریت باشگاه حمایت نمایند تا تیم بتواند راه خود را پیدا کند.

با این حال طرفداران عصبی یونایتد بامداد امروز به منزل این مدیر حمله و خساراتی به آن وارد کردند. طرفداران این تیم عقیده دارند سیاست های منفعت طلبانه و مالی وودوارد در کنار خانواده گلیزر به یونایتد آسیب زده است و سولسشایر نقشی در این ناکامی ها ندارد.

باشگاه منچستریونایتد نیز با انتشار بیانیه ای اقدام این طرفداران را محکوم کرد و خواهان همدلی بیشتر بین طرفداران تیم شد.

منچستریونایتد که در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است، امشب باید در ملاقات برگشت خود در نیمه نهایی جام اتحادیه در حالی در زمین منچسترسیتی به میدان برود که در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک برابر این تیم باخت و شانس کمی برای رسیدن به ملاقات نهایی دارد. شاگردان اوله گنار سولسشایر باید در بازی بعدی خود برابر ولورهمپتون ملاقات نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 74

به "حمله طرفداران عصبی یونایتد به منزل مدیر تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله طرفداران عصبی یونایتد به منزل مدیر تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید