حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران/قم سرمربی تیم فوتسال نوجوانان فردوس گفت: صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر نوجوانان کشور با بازیکنان بومی لذت بیشتری داشت.

حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد

محمد قاسمی در گفت وگوبا خبرنگاران اعلام کرد: تیمداری در شرایط اقتصادی کنونی کار بسیار دشواری است و ابتدا از مسئولین تیم تشکر می کنم که در چنین شرایطی تیمداری می کنند.

وی اضافه نمود: در رده سنی نوجوانان بازیکنان احساسی تر عمل می کنند و اولین مسئله هر مربی در این رده سنی کنترل احساسات بازیکنان است چرا که بازیکنان با هر برد یا باخت از بلحاظ روحی برانگیخته می شوند و این موضوع در بازی های بعدی تاثیر گذار خواهد بود.

سرمربی نوجوانان فردوس گفت: نسبت به سال گذشته تیم خیلی بومی تر شده است و امسال تنها دو بازیکن غیر بومی در اختیار داریم و این موضوع باعث افزایش لذت صعود به مرحله بعد شده است.

وی اضافه نمود: ما برای اینکه در آینده دچار مشکل کمبود بازیکن در رده های بالاتر و حتی رده سنی بزرگسالان نشویم باید از رده های پایه با بازیکنان بومی کار کنیم تا در آینده این بازیکنان در رده های سنی بالاتر درخشش پیدا کنند و مشکل کمبود بازیکن رفع شود.

قاسمی ادامه داد: مسئولین باشگاه فردوس نیز به اهمیت این موضوع پی بردند و امسال تصمیم گرفتیم تا بیشتر از نتیجه گرایی به بومی گرایی برسیم و در وهله دوم نتیجه برایمان اهمیت داشته باشد.

وی اضافه نمود: با این وجود پیروز شدیم با کسب 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست به جمع 4 تیم انتهای لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور برسیم.

سرمربی نوجوانان فردوس در انتها گفت: با تمرین مستمر خود را برای حضور در مرحله انتهای آماده می کنیم و برای تکرار عنوان قهرمانی تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1155

به "حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازیکنان بومی لذت صعود را چندین برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید