جاده نیزار قم ایمن سازی شد

به گزارش میهن دی ال، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ایمن سازی محور قدیم قم - اصفهان (جاده نیزار) اطلاع داد.

جاده نیزار قم ایمن سازی شد

سید حسن خلیلی نیا رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با اشاره به انجام ایمن سازی در محور قم - اصفهان به عنوان مسیری پردتردد و حادثه خیز گفت: از مردادماه سال جاری، ایمن سازی این محور با اصلاح دور برگردان ها، تعریض قوس های جاده ای، آرام سازی شیب جاده و نصب علائم جاده ای در دستور کار اداره کل راهداری استان نهاده شد.

او اضافه کرد: در این مدت، دویست تُن آسفالت برای اصلاح این مسیر مصرف شده، 4 قوس جاده ای تعریض و بعلاوه شش دوربرگردان اصلاح شده است.

خلیلی نیا در ادامه تقاطع محور روستای خدیجه خاتون را یکی از نقاط حادثه خیز در این جاده مطرح نمود و گفت: در این تقاطع با ایجاد باند کاهش و افزایش سرعت و آشکارسازی تقاطع در حال حاضر نقص ایمنی جاده مرتفع شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایجاد شیار لرزاننده میانی و شیار عرضی را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این مسیر مطرح نمود و گفت: در این محور، بیش از 30 راه دسترسی غیرمجاز و حادثه ساز به وسیله کشاورزان و مردم بومی منطقه ایجاد شده بود که با همکاری پلیس راه در حال حاضر تمامی این مسیر ها مسدود شده است.

لازم به ذکر است در نیمه نخست سال جاری بر اثر حوادث جاده ای 10 نفر جان خود را در محور قدیم قم- اصفهان (جاده نیزار) از دست دادند.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1474

به "جاده نیزار قم ایمن سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده نیزار قم ایمن سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید