ثبت نام 1087 کارگر، گروه کار و واحد مالی استان اردبیل در جشنواره امتنان

به گزارش میهن دی ال، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ثبت نام 1087 کارگر، گروه کار و واحد نمونه در استان اردبیل در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و فراوری اطلاع داد.

ثبت نام 1087 کارگر، گروه کار و واحد مالی استان اردبیل در جشنواره امتنان

به گزارش روابط عمومیاداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، قاسم رحیمی گفت: در سی ودومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه 1087کارگر، واحد تولیدی و گروه کار شامل کارگر، واحد تولیدی و گروه کار درسامانه سی و دومین جشنواره ثبت نام نموده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیلبا اشاره به اتمام مرحله فرایند اولیه داوری توضیح داد: از هر بخش مالی(صنعت، کشاورزی و خدمات) یک کارگر، یک گروه کار و یک واحد نمونه کهبالاترین امتیاز را کسب نمایند، انتخاب خواهند شد.

وی توضیح داد: به دلیل شیوع بیماری کرونادر امسال بازه زمانی ثبت نام در این جشنواره از چهارشنبه 14 آبان ماهلغایت آدینه 14 آذرماه در نظر گرفته شده بود که دو مرتبه دیگر مهلت ثبت نامتمدید شد.

رحیمی ادامه داد: مرحله داوری فیزیکی ازطریق بازدید حضوری جهت راستی آزمایی طرح ها پس از مرحله نخست آغاز و سومبهمن ماه نتیجه نهایی پذیرفته شدگان تعیین می گردد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل اظهار کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران وگروه های کار نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و کوشش در دو مرحلهاستانی و کشوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 737

به "ثبت نام 1087 کارگر، گروه کار و واحد مالی استان اردبیل در جشنواره امتنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 1087 کارگر، گروه کار و واحد مالی استان اردبیل در جشنواره امتنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید