تنیس بازان روس و بلاروس در اوپن آمریکا شرکت می نمایند

به گزارش میهن دی ال، اتحادیه تنیس ایالات متحده به ورزشکاران روس و بلاروس اجازه حضور در تنیس اوپن آمریکا را داد.

تنیس بازان روس و بلاروس در اوپن آمریکا شرکت می نمایند

به گزارش خبرنگاران ، اتحادیه تنیس ایالات متحده گفت که تنیسورهای روسیه و بلاروس اجازه دارند در مسابقات آزاد آمریکا شرکت نمایند اما این تنیسورها به عنوان ورزشکار بی طرف در رقابت ها حاضر خواهند بود. این در حالی است که پیش از این سران ویمبلدون گفتند تنیسورهای روسیه و بلاروس از حضور در این رقابت ها محروم هستند.

ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داده، تصمیم اتحادیه تنیس ایالات متحده به دنیل مدودف مرد شماره یک دنیا اجازه می دهد تا از اولین عنوان خود پس از شکست نواک جوکوویچ در فینال سال گذشته دفاع کند.

در بیانیه این سازمان آمده است: به همه تنیسورهای واجد شرایط، بدون در نظر گرفتن ملیت، اجازه داده می گردد تا در مسابقات آزاد آمریکا 2022 شرکت نمایند. بازیکنان روسیه و بلاروس نیز مجاز به بازی در اوپن فرانسه هستند.

پیش از این نیز فدراسیون بین المللی جودو بر سیاست خود مبنی بر اجازه دادن به ورزشکاران روس و بلاروس برای حضور در رقابت ها تاکید نمود. ماریوس ویزر رئیس فدراسیون دنیای اضافه کرد: فدراسیون دنیای جودو از موضع خود دفاع می نماید و به ورزشکاران روسی و بلاروسی اجازه می دهد به عنوان ورزشکار بی طرف در رقابت ها ظاهر شوند.

قرعه کشی اصلی مسابقات آزاد آمریکا از 29 اوت شروع می گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1401

به "تنیس بازان روس و بلاروس در اوپن آمریکا شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس بازان روس و بلاروس در اوپن آمریکا شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید