تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت از محیط زیست خراسان جنوبی امضا شد

به گزارش میهن دی ال، دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با هدف اجرای آزمایشی طرح سفیران محیط زیست در مراکز آموزش عالی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت از محیط زیست خراسان جنوبی امضا شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با هدف اجرای آزمایشی طرح سفیران محیط زیست در مراکز آموزش عالی به امضا رسید.

تعریف سفیر محیط زیست در این تفاهم نامه به شخصی اطلاق می گردد که با آگاهی، مسئولیت پذیری و دغدغه مندی به شناسایی مسائل زیست محیطی می پردازد.

انجام رسالت های آموزشی، پژوهشی و فن آوری دانشگاه در حوزه محیط زیست، ارتباط مستمر اداره کل با دانشگاه در راستای استفاده بهینه از ظرفیت آن ها در حفظ و حراست از محیط زیست کشور، هماهنگی اداره کل با دانشگاه جهت انتقال مسائل مهم زیست محیطی و روش های نوین پیشگیری از آلودگی و مقابله با آسیب های زیست محیطی به دانشجویان و کارکنان دانشگاه در راستای ارتقای تفکر زیست محیطی، هماهنگی اداره کل با دانشگاه جهت استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای پیشبرد آن دسته از فعالیت هایی که احتیاج به مشارکت گسترده دارد (نظیر پاکسازی طبیعت و مقابله با بحران های محیط زیستی)، تبدیل سفیر محیط زیست به یکی از نشان ها (برندها) در حوزه فرهنگ محیط زیست بخشی از اهداف این تفاهم نامه است.

در مراسم امضای این تفاهم نامه احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند و اکبری، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به بیان اهمیت توجه به محیط زیست پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1153

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت از محیط زیست خراسان جنوبی امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و اداره کل حفاظت از محیط زیست خراسان جنوبی امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید