تغییرات تازه در اکسپرس انتری نیو برانزویک

به گزارش میهن دی ال، جدیدترین خبرهایی که از استان نیو برانزویک به دست خبرنگاران رسیده است از این حکایت دارند که متقاضیان اکسپرس انتری فارغ از اینکه ابراز تمایل خود را ثبت نموده باشند یا خیر، ممکن است از سوی استان نیو برانزویک دعوتنامه جهت ارائه تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان دریافت نمایند.

تغییرات تازه در اکسپرس انتری نیو برانزویک

در تاریخ 26 ژوئن ، برنامه مهاجرت استانی نیو برانزویک اعلام نموده است که هر از گاهی، به فراخور احتیاج بازار کار استان، متقاضیان را مستقیما از صف انتظار اکسپرس انتری انتخاب خواهد نمود. لازم به ذکر است سیستم اکسپرس سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یازبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

چندین راستا مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری در استان های آلبرتا، انتاریو و نوا اسکوشیا در صف انتظار اکسپرس انتری جست و جوهای هدفمند انجام می دهند؛ از آن میان می توان به راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی، راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا و راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا اشاره کرد.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که احیانا از طرف نیو برانزویک انتخاب می شوند در حساب های اکسپرس انتری خود نامه تمایل یا Letter of Interest دریافت خواهند نمود. تمامی متقاضیانی که به این شیوه از طرف نیو برانزویک انتخاب می شوند می بایست واجد شرایط راستا مهاجرتی بازار کار اکسپرس انتری ِ برنامه مهاجرت استانی نیو برانزویک باشند.

استان نیو برانزویک به کارگران ماهر خارجی احتیاج دارد بنابراین جای تعجبی ندارد که در پی راه های تازه برای دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری است. حالا که استان های بیشتری به جست و جو در صف انتظار اکسپرس انتری می پردازند، زمان مناسبی برای ورود به این صف است.

چنانچه علاقه مند به مهاجرت به کانادا و به ویژه استان نیو برانزویک هستید مطالعه مطالب زیر سودمند است:

برای مهاجرت به کانادا کدام شهر را انتخاب کنیم؟

مهاجرت به کانادا به وسیله برنامه بازار کار نیوبرانزویک: گروه اکسپرس اینتری

مهاجرت به کانادا به وسیله برنامه نیروی متخصص نیوبرانزویک با حمایت کارفرما

مهاجرت به کانادا به وسیله برنامه نیروهای متخصص نیوبرانزویک با حمایت خانواده

تحصیل در استان نیوبرانزویک

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1085

به "تغییرات تازه در اکسپرس انتری نیو برانزویک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات تازه در اکسپرس انتری نیو برانزویک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید