بلیزارد پشتیبانی از بازی Heroes of the Storm را متوقف خواهد نمود

به گزارش میهن دی ال، شرکت بلیزارد (Blizzard) به طور رسمی اعلام نمود که دیگر محتوای جدیدی برای بازی قهرمانان طوفان (Heroes of the Storm) عرضه نخواهد کرد. از اینجا به بعد تمرکز این شرکت روی بهبود عملکرد بازی و بهینه تر کردن آن خواهد بود. به روزرسانی های بعدی عرضه شده باگ های آن را رفع خواهند کرد.

بلیزارد پشتیبانی از بازی Heroes of the Storm را متوقف خواهد نمود

بازی قهرمانان طوفان 7 سال گذشته یعنی در سال 2015 عرضه شد. بلیزارد نیز پشتیبانی خوبی از آن نموده است. قهرمانان طوفان در سبک موبا (MOBA) بوده و تنوع بسیار زیادی در کرکترها دارد. تعداد بازیکنان قهرمانان طوفان بسیار زیاد بوده و این افراد همچنان به تجربه این بازی ادامه می دهند.

این تصمیم بلیزارد به این معنا است که شرایط بازی قهرمانان طوفان مانند استارکرفت 1 و 2 (Starcraft 1 and 2) می گردد. به این معنا که بازی همچنان زنده بوده و قهرمانان به صورت فصلی جابجا می شوند اما محتوای جدیدی به بازی اضافه نخواهد شد. فروشگاه بازی نیز همچنان فعال بوده و بازیکنان می توانند خریدهای خود را از آن انجام دهند.

بلیزارد برای بازیکنانی که قهرمانان طوفان را تجربه می نمایند هدیه ای در نظر گرفت. این شرکت در به روزرسانی هفته آینده به تمام بازیکنان Epic Arcane Lizard Mount را خواهد داد. بسیاری از بازیکنان از این تصمیم بلیزارد ناراحت شدند ولی با توجه به اتفاقاتی که برای این شرکت در سال 2021 افتاد، طبیعی است که تعدادی از کارکنان خود را از دست بدهد. همینطور اینکه با توجه به پروژه های بعدی بلیزارد، قطعاً عناوینی مثل قهرمانان طوفان اهمیت گذشته خود را از دست می دهند.

بازی قهرمانان طوفان یکی از جالب ترین عناوین سبک موبا است. بلیزارد مانند همواره در زمینه طراحی کرکترها بسیار خلاقانه عمل نموده و به همین علت شما مشتاق هستید تا همه را امتحان کنید. به همین علت می توان گفت که قهرمانان طوفان یکی از برترین عناوین سبک موبا بوده که شما را ساعت ها درگیر خود خواهد نمود.

بلیزارد در حال حاضر درگیر اورواچ 2 (Overwatch 2) و دیابلو 4 (Diablo 4) است. این دو عنوان به خودی خود بسیار بزرگ بوده و با رایگان شدن اورواچ 2 بلیزارد باید توجه زیادی به آن بکند.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1406

به "بلیزارد پشتیبانی از بازی Heroes of the Storm را متوقف خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیزارد پشتیبانی از بازی Heroes of the Storm را متوقف خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید