برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل تأسیسات گردشگری همدان

به گزارش میهن دی ال، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از شیوع کرونا برای مدیران تأسیسات گردشگری استان همدان اطلاع داد و اضافه کرد: ارائه آموزش های صحیح و اصولی در جلوگیری از انتشار این ویروس به طور جدی در دستور کار واقع شده است.

برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل تأسیسات گردشگری همدان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر در این جلسه که روز پنج شنبه 8 اسفند 98 برگزار گردید، گفت: در راستای اهداف برنامه های پدافند غیرعامل و بر اساس دستورالعمل پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، رویکرد اصلی، آموزش و اطلاع رسانی است و در این زمینه جلسات و کارگاه های آموزشی به طور مستمر با تأسیسات گردشگری استان و کارکنان اداره کل اجرا می گردد.

او ادامه داد: کارگاه های آموزشی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا توسط این اداره کل و با همکاری کارشناسان اداره سلامت محیط و کار و اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی همدان اجرا و در این راستا نحوه پیشگیری و گندزدایی به مسئولان و متصدیان اماکن تأسیسات گردشگری استان آموزش داده شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 94

به "برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل تأسیسات گردشگری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل تأسیسات گردشگری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید