برنامه ملی پوشان تنیس روی میز تا خاتمه امسال، اسفندماه شلوغ

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی المپیک مهمترین رویداد پیش روی تیم ملی تنیس روی میز ایران است که 2 تا 6 بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می گردد. ملی پوشان تنیس روی میز بعد از شرکت در این رویداد و بدون توجه به نتیجه به دست آمده از آن، در سه رویداد دیگر حاضر خواهند شد که همگی در اسفندماه برگزار می شوند.

برنامه ملی پوشان تنیس روی میز تا خاتمه امسال، اسفندماه شلوغ

تور دنیای قطر و عمان دو رویداد مصوب در تقویم فدراسیون دنیای تنیس روی میز برای سال 2020 میلادی هستند. این رقابت ها به ترتیب 9 تا 11 و 13 تا 18 اسفندماه برگزار می شوند. فدراسیون تنیس روی میز ایران اعزام بازیکن به این مسابقات را در برنامه خود تا انتها سال و به نوعی برای هفته های ابتدایی سال آینده میلادی قرار داده است.

پیش از تور دنیای قطر و عمان هم رقابت های کاپ آسیا برگزار می گردد. این مسابقات همه ساله با حضور 16 پینگ پنگ باز برتر آسیا و در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می گردد. ایران در ادوار گذشته این رقابت ها همیشه نماینده داشته است. نمایندگان ایران با دعوت فدراسیون تنیس روی میز آسیا تعیین و به محل مسابقات اعزام می شدند.

البته هنوز محل برگزاری دوره جدید مسابقات کاپ آسیا و بازیکنان دعوت شده به آن از طرف فدراسیون تنیس روی میز آسیا تعیین نشده اند اما این رویداد و حضور در آن هم در برنامه فدراسیون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و حمیدرضا طاهرخانی بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را برای مسابقات گزینشی المپیک در پرتغال تشکیل می دهند.

برای تور دنیای قطر و عمان اما هنوز ترکیب تیم اعزامی ایران تعیین نیست. البته از آنجا که شرکت در این رقابت ها حُکم آماده سازی برای مسابقات قهرمانی دنیا را دارند، احتمالا از ترکیب اعزامی به این رقابت ها برای حضور در میادین قطر و عمان استفاده خواهد شد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا 3 تا 10 فرودین ماه در کره جنوبی برگزار می گردد. طبق رقابت های انتخابی تیم ملی و نتایج به دست آمده در آن، نیما و نوشاد عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و افشین نوروزی بازیکنان اعزامی به کره جنوبی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 51

به "برنامه ملی پوشان تنیس روی میز تا خاتمه امسال، اسفندماه شلوغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ملی پوشان تنیس روی میز تا خاتمه امسال، اسفندماه شلوغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید