با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

به گزارش میهن دی ال، بدون راننده خودرو اجاره کنید، ماشین های لوکس را با کرایه سوار شوید، با راننده تشریفاتی و شخصی تردد کنید.

با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام اجاره خودرو طباطبایی، فقط کافی است به شرکت رنت خودرو مراجعه کنید و با راحت ترین شرایط بدون نیاز به سند و چک خودرو با راننده و بدون راننده کرایه کنید و از خدمات تشریفاتی و مشاوره رایگان همراه با استعلام قیمت استاندارد و دقیق با چندین سال سابقه کار بهره مند شوید.

هزینه اجاره ماشین مقرون به صرفه است یا خیر؟ وقتی بحث اجاره کردن خودرو در میان است همه نگران هزینه های آن هستند؛ اما واقعاً رنت خودرو هزینه بی فایده ای است؟

تصور کنید که شما تمایل دارید با یک ماشین مدل بالا 159 هزار دلاری مانند بنز در شهر رفت وآمد کنید، مبلغ آن واقعاً زیاد است هزینه نگهداری آن هم به مراتب بیشتر است. یک ضرب المثل در رانندگی وجود دارد که می گوید: اگه به کسی نزنی بهت میزنن، فکر کنید هزینه ناشی از خودرو همچون مالیات شهری، بیمه، تعمیرات، جریمه ها، نگهداری و …واقعاً چقدر زیاد و سرسام آور است درصورتی که شما می توانید از خدمات رنت خودرو به جای خرید آن استفاده کنید که برای شما بسیار به صرفه تر و مقرون به صرفه است چراکه با رنت خودرو موردنظر و دلخواهتان دیگر سایر هزینه ها را نخواهید داشت و با کم ترین هزینه سوار ماشین رویاهایتان شوید.

با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

کاربرد اجاره خودرو

خدمات شرکت اجاره خودرو شامل موارد زیر است:

کرایه ماشین بدون خودرو

کرایه ماشین با راننده

ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر تشریفاتی

کرایه ماشین عروس

بدون راننده خودرو بگیرید، ماشین های لوکس و زیبا سوار شوید، با راننده شخصی و تشریفاتی خود هر جا می خواهید بروید و با شرایط آسان و راحت در محل خودرو تحویل بگیرید.

دلایل اجاره خودرو

دلایل استفاده کردن از کرایه خودرو در سرتاسر جهان متفاوت است اغلب دلایل عبارت اند از: اجاره ماشین توسط عروس و دامادها برای مراسم عروسی، اجاره ماشین برای فیلم برداری در مستندها و فیلم ها و سریال ها، اجاره ماشین برای استقبال و پذیرایی از مهمان های مهم، اجاره ماشین برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها، اجاره ماشین برای انجام سفرهای برون شهری و درون شهری که لازم به یک اتومبیل متفاوت دارید، اجاره ماشین برای انجام تمامی ترانسفرهای تشریفاتی و تشریفات فرودگاهی.

تفاوت بین مؤسسات و شرکت های اجاره خودرو و آژانس های ماشین

تفاوت بسیار زیادی بین موسسه و شرکت رنت خودرو با آژانس های ماشین وجود دارد. شما جهت کرایه خودرو از آژانس ها باید با آن ها تماس بگیرید و حق انتخاب مدل ماشین، رنگ و راننده آن را ندارید البته که تمامی خدمات ارائه شده این آژانس ها با راننده صورت می گیرد؛ و نکته حائز اهمیت این آژانس ها این است که تمامی خودرو های موجود در آن ها تولید داخلی و ایرانی هستند ولی در شموسسات و شرکت های اجاره خودرو از خودروهای لوکس خارجی و مدل بالا جهت خدمات رسانی به متقاضیان و مشتریان استفاده می شود و شما می توانید با دارا بودن یک سری شرایط و مدارک ماشین موردنظر خود را بدون راننده اجاره کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 182

به "با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید