با حضور معاون وزیر، از سایت جدید فدراسیون کشتی رونمایی شد، دبیر: همه سایت ها را آنالیز کردیم اما از جایی الگو نگرفتیم

به گزارش میهن دی ال، از سایت جدید فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی در حضور مهدی علی نژاد رونمایی شد.

با حضور معاون وزیر، از سایت جدید فدراسیون کشتی رونمایی شد، دبیر: همه سایت ها را آنالیز کردیم اما از جایی الگو نگرفتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درحالیکه مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی قرار بود از ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار گردد به دلیل حضور دکتر علی نژاد در جلسه ای، از ساعت 11 شروع شد که معاون وزیر نیز در نهایت ساعت 12 در محل فدراسیون حاضر شد تا رسما از سایت جدید فدراسیون کشتی که استارت طراحی آن پیش از تعطیلات نوروز زده شد، رونمایی گردد.

در سایت جدید دسترسی آسانتر به اخبار و جذب بیشتر جوانها مد نظر قرار داشته است. یکی از اقدامات در طراحی جدید سایت کشتی، کارت ملی کشتی هم با سایت لینک شده است تا همه چیز یکپارچه باشد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در این رابطه تاکید نمود: تمام سایت های موجود از جمله سایت باشگاه های بارسلونا، باشگاه های فوتبال دنیا، NBA، فدراسیون کشتی کشورها را آنالیز کردیم، اما از جایی الگو نگرفتیم. این سایت این قابلیت را دارد که خوب اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: ما برای مان مهم بود که هر واحدی مستقل باشد و پراکندگی نداشته باشد. همه چیز در سایت شفاف باشد و نامه نگاری و کار دستی جمع گردد.

دبیر تاکید نمود: در رابطه با صدور کارت ملی کشتی، ما سیستم آفلاین از ثبت احوال گرفتیم تا در خصوص صغرسن نیز رصدهای لازم را داشته باشیم.

در ادامه حسین کریمی واقف، پشتیبان فنی و طراح سایت فدراسیون کشتی نیز توضیحاتی در خصوص طراحی جدید و قابلیت های تازه اضافه شده به سایت ارائه کرد.

وی در این رابطه گفت: در کشتی جامعه بزرگی داریم، اتفاق جدید صدور بانک ملی کشتی است. قبلا بچه ها باید به بانک رجوع می کردند، هزینه صدور کارت هم حداقل صد هزار تومان هزینه داشت اما اکنون هزینه چاپ، ارسال و... کاملا شفاف و تعیین است. خودمان در کارت متولی شدیم تا بتوانیم سرویس های بیشتری بدهیم.

دبیر نیز در این باره توضیح داد: کارت ملی به صورتی طراحی شده که قهرمانان بتوانند به عنوان کارت شناسایی و حتی کارت خرید از آن استفاده کرد. بانک را حتما عوض می کنیم. برای آن برنامه داریم و به صورت درآمد پایدار کشتی روی آن حساب می کنیم. کار بزرگی اجرا شده و فدراسیون متولی این کار شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 380

به "با حضور معاون وزیر، از سایت جدید فدراسیون کشتی رونمایی شد، دبیر: همه سایت ها را آنالیز کردیم اما از جایی الگو نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور معاون وزیر، از سایت جدید فدراسیون کشتی رونمایی شد، دبیر: همه سایت ها را آنالیز کردیم اما از جایی الگو نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید