بازسازی ساختمان: بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

به گزارش میهن دی ال، سرویس بهداشتی و حمام جزو بخش های با اهمیت یک خانه می باشد. با توجه به هزینه بالای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام باید در هنگام ساخت منزل و یا بازسازی دقت کرد که عمر طولانی داشته باشد و احتیاج به تعمیرات آن در سال های بعد کم باشد. بازسازی سرویس بهداشتی و حمام به خاطر علت های مختلفی انجام می گردد. از جمله دلایل آن عبارتنداز: فرسوده شدن و خرابی تجهیزات، نفوذ آب به علت فرسوده شدن عایق کاری و یا تاسیسات مکانیکی، فرسوده شدن کفپوش و دیوار پوش ، تغییر دکوراسیون و سبک طراحی. در ادامه موارد مختلف در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام را به نقل از سایت آی بس آنالیز می کنیم.

بازسازی ساختمان: بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

رنگ در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام از عوامل اصلی بازسازی است. برای سرویس های بهداشتی کوچک بهتر است از کاشی و سرامیک با رنگ هایی روشن، ملایم و سرد استفاده گردد. استفاده از رنگ های تیره و گرم باعث کوچک به نظر رسیدن فضا می گردد.

برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام بزرگ می توان از کاشی و سرامیک با رنگ های مختلفی استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد و با توجه به سلیقه مخاطب می توان از کاشی و سرامیک با رنگ های تیره و گرم نیز استفاده کرد. در این بخش می توان از روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون نیز بهره جست.

تهویه در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بعضی اوقات تهویه نامناسب سرویس بهداشتی و حمام احتیاج است که در هنگام بازسازی سیستم تهویه نیز تعویض و یا تعمیر گردد.

تاسیسات در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

اگر تاسیسات سرویس بهداشتی و حمام قدیمی باشد و یا ترکیدگی لوله ها باعث نفوذ آب به دیوارها گردد، هنگام بازسازی باید مصالحی که رطوبت در آنها نفوذ نموده تعویض گردد.

عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام

در هنگام نفوذ آب به دیوارها در بعضی مواقع نقص فنی یا ترکیدگی در سیستم تاسیساتی سرویس بهداشتی وحمام وجود ندارد و نفوذ رطوبت به علت مسئله ای است که در عایق کاری کف و دیوارها وجود دارد. در چنین مواقعی باید کفسازی و دیوارپوش تخریب شده و مجدداً اقدام به عایق کاری دیوارها و کف گردد.

بازسازی کف سرویس بهداشتی و حمام

برای بازسازی کف سرویس بهداشتی و حمام می توان روی همان کف قدیمی، اقدام به کف سازی کرد. ولی باید در نظر داشت که در فضای توالت به علت وجود کاسه توالت نمی تواناز این روش استفاده کرد و باید کفسازی قبلی تخریب شده و کف سازی نو اجرا گردد.

تنظیم ارتفاع سرویس بهداشتی و حمام

در بعضی مواقع شیب بندی نامناسب کف سرویس بهداشتی و حمام و تعبیه با مشکل توالت زمینی و یا توالت فرنگی باعث جمع شدن یا راهنمایی نامناسب آب می گردد و احتیاج به عایق کاری مجدد و یا تعمیر و تعویض لوله کشی سرویس بهداشتی می باشد. در این صورت کفپوش سرویس بهداشتی باید تخریب و مجددا نصب گردد.

بازسازی پوشش سقف سرویس بهداشتی و حمام

با توجه به عبور تاسیسات مکانیکی و بهداشتی از سقف سرویس بهداشتی عموماً در پوشش سقف از سقف کاذب شیشه ای و یا آلومینیومی استفاده می گردد و در مواردی که سقف کاذب نصب نگردد، سیمان سفید اجرا می گردد.

بازسازی دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام

در بازسازی بهتر است که دیوارپوش قبلی تخریب شده و مجدداً اقدام به نصب دیوارپوش نو نماییم. به علت رطوبت بالا در فضای سرویس بهداشتی احتمال سقوط دیوارپوش ها به علت عدم چسبندگی مناسب سیمان به لعاب دیوارپوش قبلی وجود دارد.

قفسه - تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام

قفسه - تجهیزات مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام، شامل قفسه ها و کمد، آینه، جایگاه قرار گرفتن سنگ روشویی، کابین دوش، جکوزی، حوله خشک کن و دکور باشد.در بازسازی با توجه به هزینه ها در صورت تمایل به تعویض تجهیزات، با طراحی داخلی سرویس بهداشتی، می توان تجهیزات مناسب فضا را جایگزین کرد.

نورپردازی در بازسازی سرویس بهداشتی

نورپردازی مناسب سقف کاذب و تجهیزات و آینه باعث زیبایی و فضای بزرگتر گردد. علاوه بر نورپردازی عمومی می توان از نورپردازی نقطه ای و یا خطی نیز استفاده کرد.

تعویض شیرآلات در بازسازی سرویس بهداشتی

در صورت خراب شدن شیرآلات به راحتی می توان آنها را تعویض کرد. ما در آی بس با توجه به اینکه به صورت تخصصی در زمینه تامین شیرآلات فعالیت می کنیم، پیشنهادات ویژه ای برای خرید شما داریم.

تعویض چینی آلات در بازسازی سرویس بهداشتی

در صورت بروز ترک و یا رسوب گذاری آب در چینی آلات به راحتی می توان آنها را تعویض کرد. با توجه به سخت بودن تعویض محصولات چینی بهداشتی، بهتر است که در هنگام بازسازی آن ها را تعویض کنیم. بهتر است که از محصولات و برندهای معتبر مانند توالت فرنگی مروارید و یا توالت فرنگی گلسار محصولات خود را و مراکز فروش معتبر مانند آی بس خریداری کنیم.

منبع: اتاق
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1212

به "بازسازی ساختمان: بازسازی سرویس بهداشتی و حمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: بازسازی سرویس بهداشتی و حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید