باخت غیرمنتظره تیم ملی به اسلوونی

به گزارش میهن دی ال، تیم ملی والیبال ایران امروز پنج شنبه در آخرین بازی خود از هفته چهارم رقابت های لیگ ملت ها از ساعت 18:30 دقیقه مقابل تیم اسلوونی صف آرایی کرد و 3 بر یک برابر این تیم مغلوب شد.

باخت غیرمنتظره تیم ملی به اسلوونی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

اسلوونی تیم تازه وارد مسابقات با شکست تیم های مانند لهستان، روسیه، کانادا، ایتالیا، آرژانتین تا به اینجا لقب پدیده رقابت ها را از آن خود نموده است.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، مسعود غلامی، صابر کاظمی، میثم صالحی و آرمان صالحی بازیکنان آغاز نماینده مسابقه مقابل اسلوونی بودند.

ست نخست؛ 25 بر 14 به سود ایران

در آغاز ست نخست، ملی پوشان ایران پیروز شدند با دفاع های کم نقص 5 اختلاف امتیاز را در بازی ایجاد نمایند تا نخستین زمان استراحت فنی با برتری 8 بر 3 ایران همراه گردد. بازی هماهنگ و بدون اشتباه ملی پوشان ایران اختلاف امتیاز را در ادامه افزایش داد و دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری 16 بر 5 شاگردان الکنو همراه شد. در نهایت تیم ملی ست نخست را با برتری قاطعانه 25 بر 14 پشت سر گذاشت.

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود اسلوونی

بر خلاف ست نخست در ست دوم این حریف بود که اختلاف امتیاز برتری را از آن خود کرد و نخستین زمان استراحت فنی این بار با نتیجه 8 بر 3 به سود اسلوونی همراه شد. دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری 16 بر 12 اسلوونی به انتها رسید. در نهایت ست دوم با برتری 25 بر 20 اسلوونی همراه شد تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود اسلوونی

اسلوونی فرایند خوب خود در ست دوم را ادامه داد و در ست سوم نیز نخستین زمان استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 6 به سود خود به انتها برد. اسلوونی در ادامه دفاع بی نقصی انجام داد تا برتری خود را حفظ کند و دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری 16 بر 13 حریف به انتها رسید. در نهایت ست سوم با برتری 25 بر 19 اسلوونی همراه شد.

ست چهارم؛ 32 بر 30 به سود اسلوونی

تیم ملی والیبال ایران که ست های دوم و سوم را به حریف واگذار نموده بود در آغاز ست چهارم بازی برابری را با اسلوونی به نمایش گذاشت و پیروز شد نخستین زمان استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 7 پیروز نزد الکنو رود. آبشارهای صابر کاظمی و دفاع های او در ادامه اختلاف امتیاز را ایجاد کرد و ایران دومین زمان استراحت فنی را نیز با نتیجه 16 بر 14 پیروز پشت سر گذاشت. در آغاز بازی اسلوونی پیروز شد کار را در امتیاز 20 برابر کند تا دو تیم در ادامه بازی را پایاپای پیش برند. در نهایت بازی تا امتیاز 30 برابر پیشرفت و اسلوونی پیروز شد با نتیجه 32 بر 30 از سد ملی پوشان ایران عبور کند.

مسابقات به مدت 3 روز تعطیل خواهد بود و تیم ملی ایران روز دوشنبه 31 خرداد از ساعت 15 و 30 مقابل فرانسه صف آرایی خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1004

به "باخت غیرمنتظره تیم ملی به اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت غیرمنتظره تیم ملی به اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید