آرمات: پیش بینی بازی سخت مقابل آرژانتین را داشتیم، توانایی شکست بر لهستان را داریم

به گزارش میهن دی ال، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: می دانستیم که بازی سختی مقابل آرژانتین داریم، چراکه آن ها یکی از قوی ترین تیم های این رده هستند.

آرمات: پیش بینی بازی سخت مقابل آرژانتین را داشتیم، توانایی شکست بر لهستان را داریم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل آرژانتین در رقابت های والیبال نوجوانان دنیا، گفت: می دانستیم که بازی سختی مقابل آرژانتین داریم، چراکه آن ها یکی از قوی ترین تیم های این رده هستند. آرژانتینی ها با سیستم بازی می نمایند. ما نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم و با سرویس و دفاع توانستیم نقطه قوت آن ها را خنثی کنیم.

او ادامه داد: در این رده سنی ممکن است هر تیمی اشتباهاتی داشته باشد. پس از ست اول تیم حریف فشار زیادی به ما آورد و غرور بازیکنان کار دست مان داد. در ست های سوم و چهارم صحبت های خوبی انجام دادیم و بازیکنان به بازی برگشتند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان درمورد بازی بعدی با لهستان، اظهار داشت: یک بار با این تیم بازی نموده ایم و قطعاً برنامه خواهیم داشت. باید نقاط قوت حریف را از کار بیاندازیم. شناخت خوبی از آن ها داریم و انشالله شکست دور اول را جبران خواهیم کرد و فینالیست شویم. قطعاً شانس پیروزی مقابل لهستان را داریم. آرژانتین هم چیزی کمتر از لهستان نداشت و ما توانستیم کاری کنیم که آن ها مجبور شوند اشتباه نمایند. توانایی شکست بر لهستان را داریم.

آرمات در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی شانس قهرمانی در این دوره از مسابقات را دارند، توضیح داد: نمی توان قهرمان را پیش بینی کرد. هر 4 تیمی که به نیمه نهایی رسیده اند (ایران، لهستان، بلغارستان و روسیه) شانس قهرمانی دارند. بیشترین شانس را به تیم ایران می دهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1081

به "آرمات: پیش بینی بازی سخت مقابل آرژانتین را داشتیم، توانایی شکست بر لهستان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: پیش بینی بازی سخت مقابل آرژانتین را داشتیم، توانایی شکست بر لهستان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید