اینستاگرام قابلیت نو لایک کردن خصوصی استوری را معرفی کرد

به گزارش میهن دی ال، اینستاگرام تغییری در استوری ها داده است و اکنون قابلیت لایک خصوصی یک استوری فراهم شده است. در این قابلیت، به جای اینکه همه لایک های یک استوری در بخش اینباکس گیرنده نمایش داده شوند؛ کاربران می توانند یک استوری را لایک خصوصی نموده و فقط ارسال کننده استوری آن ها را مشاهده کند.

اینستاگرام قابلیت نو لایک کردن خصوصی استوری را معرفی کرد

علی رغم مسائل اخیر حریم خصوصی که شرکت متا با اتحادیه اروپا پیدا نموده است اما اینستاگرام به سرعت دارد از ویژگی ها و قابلیت های تازهی رونمایی می نماید و به روزرسانی های این شبکه اجتماعی به طور مدام از راه می رسند. از جمله این به روزرسانی ها می توان به قابلیت Private Story Likes یا لایک خصوصی استوری اشاره نمود. آدام موسری، رئیس اینستاگرام در یک ویدئوی کوتاه در توییتر، از آخرین به روزرسانی این اپلیکیشن رونمایی نموده است.

قبلا، اگر شخصی یک استوری را لایک نموده یا با پیغام خصوصی واکنش نشان می داد؛ سازنده استوری آن را به صورت یک پیغام خصوصی در اینباکس اینستاگرام خود دریافت می کرد. اکنون، وقتی کاربران اینستاگرام به یک استوری نگاه می نمایند؛ یک آیکون قلب بین نوار ارسال پیغام و آیکون هواپیمای کاغذی خواهند دید و اگر روی آن ضربه بزنند؛ اینستاگرام یک لایک برای نویسنده استوری ارسال می نماید و در صفحه viewer sheet مشاهده می گردد و دیگر به صورت یک پیغام خصوصی در اینباکس نیست.

برخلاف پست ها، استوری ها نشان دهنده تعداد لایک ها نیستند؛ اگرچه همجنان می توانید با کشیدن انگشت رو به بالا و دسترسی به viewer sheet آخرین افرادی که استوری شما را لایک کردند؛ مشاهده کنید. تا کنون صفحه viewer sheet فقط نشان می داد چه افرادی استوری شما را نگاه کردند ولی اکنون با رونمایی از ویژگی تازه، نشان می دهد چه کاربرانی روی آیکون قلب زده و استوری شما را لایک کردند.

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد بدون نگرانی درباره به هم ریختن صندوق پیغام های خصوصی دیگران، از دوستان خود حمایت بیشتری نموده و استوری آن ها را خصوصی لایک نمایند.

گفتنی است فعلا کاربران فقط می توانند با آیکون قلب، استوری دیگران را به صورت خصوصی لایک نمایند و برای استفاده از دیگر آیکون ها و استیکرها باید به همان روش قبلی و ارسال پیغام در اینباکس اقدام نمایند.

به روزرسانی اینستاگرام برای کاربران سراسر جهان شروع شده است ولی احتمالا مدتی طول می کشد تا همه کاربران بتوانند به ویژگی لایک خصوصی استوری دسترسی پیدا نمایند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1356

به "اینستاگرام قابلیت نو لایک کردن خصوصی استوری را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام قابلیت نو لایک کردن خصوصی استوری را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید