استیکر کپشن به استوری اینستاگرام افزوده شد

به گزارش میهن دی ال، اینستاگرام استیکر کپشن جدیدی برای ویدیوها در استوری و ریلز عرضه کرد که به کاربران اجازه می دهد بدون صدا ویدیوها را مشاهده نمایند.

استیکر کپشن به استوری اینستاگرام افزوده شد

افزودن این ویژگی استفاده از اینستاگرام را برای کاربران کم شنوا یا ناشنوا راحت تر می نماید و راهی برای تماشای ویدیوها برای کاربرانی است که نمی خواهند در مکانی که هستند صدای ویدیو شنیده گردد یا نمی خواهند از هدفون استفاده نمایند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید ابتدا ویدیوی جدید را با استفاده از دوربین استوری یا ریلز (Reels) در اپلیکیشن اینستاگرام ضبط نمایند یا ویدیویی را از گالری تصاویر گوشی برای بارگزاری در اینستاگرام انتخاب نمایند. سپس بخش استیکرها را باز نموده و استیکر کپشنز (Captions) را انتخاب نمایند که صدا را به متن تبدیل می نماید. همچنین می توانند استایل، محل قرارگیری کپشن و متن و رنگ را ویرایش نمایند تا با محتوایشان همخوانی داشته باشد. هنگامی که کاربر محتوای را ارسال می نماید، کپشن در کنار ویدیو ظاهر می گردد.

این ویژگی ابتدا تنها به زبان انگلیسی و در کشورهای انگلیسی زبان موجود خواهد بود اما اینستاگرام میخواهد این ویژگی را به کشورها و زبانهای دیگر هم عرضه کند. این ویژگی ابتدا در استوری عرضه می گردد و سپس تست آن در سرویس ریلز شروع می گردد.

استیکر کپشن سال گذشته که در دست توسعه بود برای نخستین بار کنار استیکرهای جدید دیگر مشاهده شده بود. فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، برای شبکه اجتماعی خود نیز در حال ساخت یک استیکر کپشن است. تست این استیکر در بهار با شماری از کاربران اینستاگرام شروع شد.

این ویژگی جدید تنها چند هفته پس از اعلام قابلیت کپشن در تیک تاک با عنوان اتو کپشن، معرفی گردید. با این حال این دو محصول متفاوت هستند. اتو کپشن به شکل اتوماتیک صحبت را از ویدیوی تیک تاک به زبانهای انگلیسی و ژاپنی ترجمه می نماید اما خود متن قابل سفارشی شدن نیست و بینندگان می توانند آن را از قسمت پنل برنامه غیرفعال نمایند. این ویژگی هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفته و بسیاری از فراورینمایندگان محتوا در تیک تاک همچنان تمایل دارند از کپشنهایی که خودشان فراوری می نمایند یا از اپلیکیشنهای دیگر استفاده نمایند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام پیش از این پشتیبانی از کپشن را به بخشهای Threads و IGTV اضافه نموده بود اما توسعه آن به استوری و ریلز تاثیر بیشتری خواهد داشت زیرا استوری اینستاگرام به تنهایی روزانه توسط بیش از 500 میلیون نفر استفاده می گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 930

به "استیکر کپشن به استوری اینستاگرام افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیکر کپشن به استوری اینستاگرام افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید