اکبر عالمی از مجریان عصر طلایی تلویزیون بود

به گزارش میهن دی ال، علی اکبر عبدالرشیدی ـ مجری پیشکسوت تلویزیونی ـ از زنده یاد اکبر عالمی به عنوان مجری متخصصی یاد می کند که در عصر طلایی مجریان تلویزیون فعالیت می کرد.

اکبر عالمی از مجریان عصر طلایی تلویزیون بود

علی اکبر عبدالرشیدی در گفت وگویی با خبرنگاران درگذشت زنده یاد اکبر عالمی را تسلیت گفت و بیان نمود: از درگذشت دوست قدیمی و همکار جناب آقای اکبر عالمی بسیار متاثر شدم و برای ایشان آرزوی علو درجات را دارم.

او ادامه داد: کارنامه حرفه ای آقای عالمی از چند جهت قابل مطالعه و بررسی است که من در بخش های تخصصی فعالیت ایشان همانند سینما وارد نمی شوم، چراکه اطلاعات چندانی در این زمینه ها ندارم. اما آنچه که درباره اجرای ایشان باید بگویم این است که ورود آقای عالمی به حوزه اجرا اتفاق میمون و مبارکی بود و دقیقا از همان راستای بود که باید باشد.

عبدالرشیدی گفت: به طور کلی معتقدم که مجری برنامه های تلویزیونی باید از راستا تجربه های مختلف در رسانه حرکت کرده باشد و سپس به حوزه اجرا وارد شود. آقای عالمی از جمله افرادی بودند که این تجربه را داشتند و تسلط ایشان به زبان فارسی و دانش او در حوزه کاربرد کلمات و ذخیره واژگانی بسیار بالا بود. در جلساتی که با مسوولان و دست اندرکاران تولید برنامه های تلویزیونی داشتیم متوجه شدم که آقای عالمی به شدت دغدغه زبان فارسی در حوزه اجرا داشتنند؛ اینکه ما نیازمند یک زبان معیار و شاخص که مظهر زبان فارسی در رسانه رادیو و تلویزیون باشد، هستیم.

عبدالرشیدی گفت: آقای عالمی در حوزه های مختلف سینما، فرهنگ، تاریخ و ... برنامه اجرا می کردند و این همان چیزی است که یک مجری خوب باید داشته باشد. او از معدود مجریان عصر طلایی تلویزیون بود که متاسفانه امروز به سوگ رفتنشان نشستیم و غصه دار فوتشان شدیم.

اکبر عالمی مجری، منتقد و مستندساز، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، بامداد سه شنبه 22 مهرماه درگذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 556

به "اکبر عالمی از مجریان عصر طلایی تلویزیون بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبر عالمی از مجریان عصر طلایی تلویزیون بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید