اپل بهار سال آینده از دو آیپد ایر و و آیپد پرو تازه رونمایی می نماید

به گزارش میهن دی ال، بر اساس گزارش نو بلومبرگ، اپل بهار سال آینده میخواهد از مدل های نو آیپد ایر و آیپد پرو رونمایی کند که هر دو با تغییرات قابل توجهی راهی بازار خواهند شد.

اپل بهار سال آینده از دو آیپد ایر و و آیپد پرو تازه رونمایی می نماید

یکی از مهم ترین تغییرات آیپد ایر این است که برای اولین بار و مانند آیپد پرو، در دو مقدار به دست کاربران می رسد. گفته می گردد مدل کوچک تر بار دیگر از نمایشگر 10.9 اینچی بهره می برد ولی مدل بزرگ تر مانند مدل بزرگ تر آیپد پرو، مجهز به نمایشگر 12.9 اینچی خواهد بود. بنابراین کاربرانی که به آیپد 12.9 اینچی علاقه زیادی دارند ولی نمی خواهند قیمت بسیار بالای آیپد پرو را بپردازند، می توانند سراغ آیپد ایر تازه بروند.

در طرف مقابل، آیپد پرو تازه قرار است برای اولین بار مجهز به نمایشگر OLED گردد. در حال حاضر آیفون ها و اپل واچ ها از نمایشگر OLED بهره می برند ولی استفاده از چنین نمایشگری برای آیپدها، هزینه ساخت را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. در مقایسه با mini-LED، نمایشگرهای OLED می توانند رنگ سیاه عمیق تر و رنگ های مجذوب کننده تری را نمایش دهند. این تعیینه مختص آیپد پرو خواهد بود و مدل های تازه آیپد ایر قرار است با همان پنل های همیشگی راهی بازار شوند.

در گزارش بلومبرگ آمده که مدل گران تر آیپد پرو تازه از چیپست M3 بهره می برد که یک تراشه 3 نانومتری تازه محسوب می گردد. این تراشه نسبت به M2 در زمینه پردازش گرافیکی عملکرد بسیار بهتری ارائه می نماید. با وجود اینکه اپل میخواهد نسل تازه آیپد مینی را در سال 2024 معرفی کند، ولی هنوز تعیین نیست که آیا این تبلت در کنار آیپد ایر و پرو تازه رونمایی می گردد یا نه.

در کنار این آیپدها، قرار است با نسل تازه اپل پنسل و مجیک کیبورد روبرو شویم. باید خاطرنشان کنیم برای اولین بار بعد از معرفی آیپدها، در سال 2023 این شرکت هیچ آیپد تازهی رونمایی نکرده و عایدی حاصل از فروش آیپدها در سال 2023 با افت روبرو شده است. طبق این گزارش بلومبرگ، احتمالا اوایل فروردین با این تبلت های تازه روبرو می شویم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1605

به "اپل بهار سال آینده از دو آیپد ایر و و آیپد پرو تازه رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بهار سال آینده از دو آیپد ایر و و آیپد پرو تازه رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید