افشای نخستین تصاویر از گوشی Oppo A96 5G

به گزارش میهن دی ال، شرکت اپو در حال کار بر روی گوشی جدیدی به نام Oppo A A96 5G است.

افشای نخستین تصاویر از گوشی Oppo A96 5G

به گزارش خبرنگاران، گوشی نوی به نام Oppo A A96 5G در راه است و تصاویر مطبوعاتی آن به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از افشاگران دنیای مجازی، Evan Blass، که بیشتر با نام @Evleaks شناخته می گردد، چندین عکس از این گوشی نو را در توییتر به اشتراک گذاشته است. این رندر ها طراحی این دستگاه نو را نشان داده است. این گوشی دارای کناره های صاف است، یک دوربین سلفی در جلو و دو دوربین در پنل پشتی دارد.

بعضی در توییتر واکنش نشان داده اند که گوشی آینده Oppo A A96 5G شباهت زیادی به آیفون 12 اپل دارد و تا حدود زیادی هم درست می گویند. اما تفاوت های زیادی نیز برای متمایز کردن گوشی A96 از آیفون 12 وجود دارد. به نظر می رسد که صفحه نمایش این گوشی به جای یک بریدگی قطره ای، دارای یک سوراخ پانچ در سمت چپ بالای نمایشگر است که دوربین سلفی در آن قرار می گیرد. به این ترتیب نسبت کلی صفحه به بدنه افزایش می یابد.

این اولین باری است که نام این گوشی مطرح می گردد و هیچ گزارشی در خصوص مشخصات این گوشی وجود ندارد. فقط می دانیم که واضح است که از اتصال 5G برخوردار خواهد بود. به نظر می رسد که این تصاویر از یک وب سایت رسمی گرفته شده اند. در این صورت می توان نتیجه گرفت که راه اندازی گوشی هوشمند Oppo A A96 5G نزدیک است و احتمالاً به زودی تیزر های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1260

به "افشای نخستین تصاویر از گوشی Oppo A96 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای نخستین تصاویر از گوشی Oppo A96 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید