ساعت هوشمند، پلیس را سر کار گذاشت! ، گاف اپل یا اشتباه مربی؟

به گزارش میهن دی ال، در گذشته موارد زیادی را دیده بودیم که ساعت هوشمند اپل جان مردم را نجات داده است، اما در یک اتفاق تازه در استرالیا، ساعت یک مربی منجر به زنجیره ای از اتفاقات شد.

ساعت هوشمند، پلیس را سر کار گذاشت! ، گاف اپل یا اشتباه مربی؟

به گزارش خبرنگاران، مربی یک باشگاه ورزشی موی تای در استرالیا به طور تصادفی به وسیله سیری، تماس اضطراری را برقرار کرد.

جیمی آلین، مربی 34 ساله موی تای و بوکس، به طور تصادفی سیری را در اپل واچ سری 7 خود فعال کرد و در حالی که مشغول آموزش شاگردانش بود با اورژانس تماس گرفت!

سیستم دستیار شخصی هوشمند اپل، صدای آلین را شنید که ترکیبی از اعداد 1-1-2 را فریاد می زد و می گوید: ضربه خوبی بود (Good Shot). در این میان باید توجه داشته باشید که ترجمه این عبارت می تواند، شلیک خوبی بود، نیز باشد!

شماره یاری های اضطراری در استرالیا، 112 است و اگر این شماره با مثلا عبارت ضربه خوبی بود همراه گردد، خدمات اورژانس به طور اتوماتیک درخواستی را از شما خواهد داشت که در آن نشان از احتیاج به یاری دیده می گردد!

لحظاتی پس از آن، نزدیک به 12 افسر پلیس به محل حادثه رسیدند، اما دریافتند که حال جیمی کاملاً خوب است!

جیمی در حالی که اولین شاگرد خود را در آن روز آموزش می داد، یک افسر پلیس را دید که وارد استادیوم شد. جیمی ماجرا را به یک خبرگزاری استرالیایی این گونه گفت: شنیدم شخصی وارد شد و به اطراف نگاه کردم و متوجه شدم که یک افسر پلیس است. گفتم، سلام رفیق، می توانم به شما یاری کنم؟

او اضافه نمود: سپس در دقیقه بعد حدود 15 افسر از جمله افراد مخفی با چندین آمبولانس در جلوی باشگاه پارک نموده بودند. همه آنها وارد شدند و من گفتم چه خبر است؟ یکی از آنها پرسید که جیمی اوری یا نامی شبیه به این،کیست و من گفتم، من جیمی آلین هستم.

جیمی آگاه شد که با وجود اینکه تلفن همراه نزدیکش نبوده، یک تماس اضطراری برقرار نموده است. این برای او غیرممکن به نظر می رسید، اما وقتی شماره های گرفته شده خود را آنالیز کرد، تماسی با 112 و یک پیغام صوتی از آمبولانس NSW دریافت کرد که در آن خدمه و افسران اعزام شده بودند.

بیشتر بخوانید:

  • راهکاری برای افزایش عمر باتری آیفون | اپل هزینه تعویض باتری های آیفون را افزایش می دهد

جیمی تشکچه هایی را برای شاگردان خود نگه داشته بود و فشار ضربه آنها به روی آن به مچ دستش منتقل شده و سیری را فعال نموده بود!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1502

به "ساعت هوشمند، پلیس را سر کار گذاشت! ، گاف اپل یا اشتباه مربی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند، پلیس را سر کار گذاشت! ، گاف اپل یا اشتباه مربی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید