افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر

به گزارش میهن دی ال، مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر با مشارکت بانک ملی استان لرستان افتتاح شد.

افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر

به گزارش خبرنگار، مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد شهرستان پلدختر با حضور کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، مقدم بیرانوند رئیس شورای هماهنگی بانک های استان، چاغروند نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، حمیدرضا رضاییان معاونت اجرایی نوسازی مدارس و تنی چند از مسئولین استانی افتتاح شد.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: بانک ملی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود یکی از اولویت هایش ساخت مدارس در مناطق محروم است و به همین منظور در جای جای استان اقدام به ساخت مدارس نموده که در این راستا ساخت مدرسه در شهرستان های الیگودرز، کوهدشت، پلدختر و بخش زاغه اجرا شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان بیان نمود: بانک ملی آمادگی دارد که بصورت خاص در مناطق سیل زده استان و بالاخص شهرستان پلدختر و بخش معمولان اقدام به ایجاد فضای آموزشی متناسب با احتیاج دانش آموزان منطقه نماید.

رضائیان معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس ضمن تقدیر از مشارکت بانک ملی یکی از چندین مدارسی است که توسط این بانک در مناطق محروم درحال ساخت است.

او توضیح داد: این واحد آموزشی با 224 متر مربع زیربنا و با صرف اعتبار کلی هفتصد و 50 میلیون تومان اعتبار با مشارکت بانک ملی استان در روستای محروم و سیل زده وره زرد پلدختر احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 555

به "افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید