استقلال خوب است اما امیدوار نیستم برای قهرمانی بجنگد

به گزارش میهن دی ال، یک پیشکسوت استقلال می گوید استقلال در مقابل پیکان خوب بود اما امیدوار نیست این تیم برای قهرمانی بجنگد.

استقلال خوب است اما امیدوار نیستم برای قهرمانی بجنگد

منصور رشیدی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره رجحان استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: من نمی گویم تیم حتما باید سه امتیاز را بگیرد. دوست دارم خوب بازی نمایند و اگر ببرند هم خیلی خوب است. امروز استقلال خوب بود و کسی راجع به تیم انتقاد نمی کند و بد نمی گوید. همواره باید بازی های خوب را ببینیم و درباره بازی های بد هم باید گفت. چه اشکالی دارد گاهی از تیم انتقاد گردد؟ البته امروز بد بازی نکردند و نسبت به بازی گذشته بهتر بودند.

او ادامه داد: هنوز مسائل ما در خط هافبک است. نگاه کنید گل هایی که امروز به ثمر رسید روی ضربات ایستگاهی و پشت محوطه جریمه بوده است. با دو ضربه دو بازیکن از خط دفاع آمدند و گلزنی کردند. البته این که خط حمله توانست بعد از چند هفته یک گل بزند هم اتفاق خوبی است. یامگا و ژستد امروز خیلی بهتر از روزهای قبل بودند. یامگا امروز خیلی کوشش کرد و موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کرد و ژستد توانست کارش را انجام دهد و از بازی گذشته بهتر بود.

این پیشکسوت استقلال با بیان این که امروز به جز ضربات ایستگاهی کار خاصی از هافبک ها ندیدیم، گفت: تیم امروز نسبت به بازی قبل هماهنگ تر بود و بهتر کار کردند. پیکانی ها جوان بودند و تیم بدی نداشتند چون جنگنده کار می کردند. اواخر بازی هم کوششش را بیشتر کرد و خودش را نشان داد اما اگر استقلالی ها به همین صورت ادامه دهند می توان کمی به آینده امید داشت. بالاخره در طول فصل مسائلی ممکن است به وجود دارد اما اگر همه چیز خوب پیش برود می گردد امیدواری کوچکی داشت. البته این نظر من است و امیدوار نیستم تیم برای قهرمانی بجنگد.

او درباره عملکرد دروازه بانان این تیم گفت: امروز حسینی خیلی خوب بود و می آمد به درستی توپ ها را دفع می کرد. ما سه دروازه بان خیلی خوب در تیم داریم که دو باتجربه و یک جوان هستند و این نعمتی است که در استقلال وجود دارد. هر تیمی سه دروازه بان خوب ندارد و استقلالی ها باید قدر این شرایط خوب را بدانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1256

به "استقلال خوب است اما امیدوار نیستم برای قهرمانی بجنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوب است اما امیدوار نیستم برای قهرمانی بجنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید