بیانیه استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس

به گزارش میهن دی ال، باشگاه استقلال یک روز پس از شکست برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیروز دو تیم پرسپولیس و استقلال در دیداری نفس گیر به مصاف هم رفتند که این رقابت همواره پرحاشیه و حساس به سود سرخپوشان به خاتمه رسید و قرمزها قهرمان جام حذفی فصل 1402-1401 شدند.

در این خصوص یک روز پس از شکست، باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد که در متن این بیانیه آمده است: در خصوص مسابقه فینال جام حذفی، ارایه چند نکته لازم است:

1- شب گذشته فصل 02-1401 برای استقلال با نایب قهرمانی در جام حذفی به خاتمه رسید. از بابت اینکه نتوانستیم جامی که حداقل حق شما طرفداران عزیز بود را کسب کنیم، عذرخواهی می کنیم.

2- علت اخراج سرمربی استقلال برای هیچکس معین نیست. در حالی که هیچ گونه اتفاق خاصی نیفتاد و مساله ای کنار خط پیش نیامد، ناگهان ریکاردو ساپینتو از زمین مسابقه اخراج شد که این موضوع بسیار عجیب است.

3- در خصوص اتفاقات داوری، بارها و بارها صحبت نموده ایم اما متاسفانه در مسابقه فینال هم شاهد اشتباهات پرتعداد داوری بودیم، از جمله اخراج نادرست ساپینتو، سوت های اشتباه و نادرست، اخطارهای داده نشده، سوت هایی که باید برعکس زده می شد و صحنه منجر به گل دوم که هیچ گونه خطایی صورت نگرفت.

4- شایعات ناپسند و کاملا کذبی در خصوص رختکن استقلال پس از مسابقه منتشر شده که از اساس نادرست است و واقعیت ندارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1557

به "بیانیه استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید