وعده ساپینتو در مورد قهرمانی تیمش ، طرفداران استقلال با یک بازیکن من منصف نبودند!

به گزارش میهن دی ال، ساپینتو درباره کاهش فاصله امتیازی با صدر جدول رده بندی گفت: ما سخت کار می کنیم تا برترین نتیجه را بگیریم.

وعده ساپینتو در مورد قهرمانی تیمش ، طرفداران استقلال با یک بازیکن من منصف نبودند!

به گزارش خبرنگاران استقلال امروز (پنجشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 4 بر صفر ملوان را شکست داد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: این برد خیلی بزرگ را به تیمم و طرفداران تقدیم کنم. طرفداران در نهایت به ورزشگاه بازگشتند. امیدوارم تعداد تماشاگران از بازی بعدی بیشتر گردد. انگیزه ای که آنها به ما می دهند خیلی خوب است و امروز هم 90 دقیقه تشویق کردند. مهم ترین قسمت بازی حضور طرفداران بود. باید به طرفداران تبریک بگویم و این برد را به آن ها تقدیم کنم؛ چه آن هایی که آمده بودند و چه آن هایی که خانه بودند چون محدودیت هایی برای آمدن داشتند.

سرمربی استقلال ادامه داد: یک تیم که خوب بازی می نماید، موقعیت خوب ایجاد می نماید. قضاوت های داوری در چند صحنه خوب نبود. قابل باور نبود که کارت قرمز به مدافع حریف داده نشد چون ارسلان را در موقعیت تک به تک زد. به تیمم گفتم که عصبی نشوید و با تمرکز ادامه دهید. آن ها خوب بازی کردند، گل زدند و از بازی لذت بردند. بازیکنانمان لایق این برد بودند.

ساپینتو درباره کاهش فاصله امتیازی با صدر جدول رده بندی بیان نمود: ما سخت کار می کنیم تا برترین نتیجه را بگیریم. ما تمام بازی ها را می خواهیم ببریم. همانطور که قبلا گفتم، به نظرم تا الان 10، 11 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از ما گرفته شده که اگر گرفته نمی شد، الان صدر جدول بودیم. ما همواره نشان می دهیم که تیم خوبی داریم اما وقتی کسی ما را اینطور می کشد، نمی توانیم تنهایی ببریم. ما در بازی قبلی لایق باخت نبودیم. ما مقابل همه جنگیدیم و به این باور رسیدیم که می توانیم قهرمان شویم و تا آخر می جنگیم.

او در ادامه درباره عملکرد زوج چشمی و سیلوا شرح داد: مرادمند مصدوم است. عارف هم در حال بازگشت است. امیدوارم سریع برگردند چون لازمشان دارم. من به همه احتیاج دارم. همانطور که قبلا گفتم همه شانس بازی دارند. تا الان فکر کنم فقط سینا بازی ننموده است. امیدوارم در زمان مناسب بتوانم به او بازی دهم. من دوست دارم 100 درصد 27 بازیکنم را داشته باشم. اگر حق انتخاب داشته باشم، کارم راحت است. باید خودمان را اصلاح کنیم. روزبه می تواند در دو پست بازی کند که بیشتر اوقات در پست 6 بازی نموده است.

سرمربی استقلال درباره شرایط شهباززاده برای ادامه حضور در این تیم بیان نمود: نمی توان به همه بازیکنان بازی داد. او بازیکن فوق العاده ای است. هر بازی تاریخ و مشخصات خودش را دارد. بعضی اوقات بازی احتیاج به پیمان دارد و بعضی اوقات به سجاد. همواره در پی این هستم که در برترین زمان بازیکن ها را اضافه کنم تا برترین بازی شان را انجام دهند. همواره سعی کردم که با بازیکنان منصف باشند. از همه بازیکنانم راضی هستم و همه آن ها حرفه ای هستند. خیلی خوشحالم و باید با این نتایج ادامه دهیم.

ساپینتو درباره عملکرد درخشان سعید مهری مقابل ملوان گفت: شاهد بازی عالی ای از او بودیم. او خیلی بازی ننموده و شانس زیادی تا الان نداشته است. شاید بعضی از طرفداران آنطور که باید و شاید به سعید ارزش نداده اند و با او منصف نبوده اند؛ همان اتفاقی که برای آرش افتاد. البته این از سوی بعضی افراد هستند. من مربی هستم و تصمیم می گیرم و هیچ مسئله ای ندارم که مسئولیت تصمیمم را بر عهده بگیرم. من تا الان تصمیم گرفته ام که چه کسی بازی کند و چه کسی نکند. این دو بازیکن برای من خیلی مهم هستند و اگر همینطور ادامه دهند، همینطور بازی خواهند کرد.

او در پاسخ به این سوال که عملکرد مهری او را سورپرایز ننموده است؟ توضیح داد: نه! چون وقتی به آن ها اعتماد دارم به این علت است که آن ها را می شناسم. من هافبک های خیلی خوبی دارم. مهدی پور، امید و زواری که با زمان بهتر خواهد شد. ما هافبک های خوبی داریم که می توانند به تیم یاری نمایند. من می خواهم به همه آن ها در همه اوقات انگیزه بدهم.

سرمربی استقلال درباره شرایط مصدومیت محمد محبی اظهار کرد: او یک مسئله ای از ناحیه کمر دارد. ماه آخر برای ما از نظر مصدومیت خیلی سخت بود چرا که شرایط چمن خوب نبود. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم و گام به گام حل خواهیم کرد. هفته آینده مهدی پور و عارف به 100 درصد خودشان می رسند. شاید مرادمند هفته بعد نرسد اما برای هفته بعدش می رسد. کاپیتان سید هم مسئله ای از ناحیه پاشنه دارد که سعی می کنیم سریعا تا هفته بعد او را برسانیم. گام به گام تیم را می رسانیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1506

به "وعده ساپینتو در مورد قهرمانی تیمش ، طرفداران استقلال با یک بازیکن من منصف نبودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ساپینتو در مورد قهرمانی تیمش ، طرفداران استقلال با یک بازیکن من منصف نبودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید