استاندار هرمزگان: به گردشگران خدمات ارایه نمی گردد

به گزارش میهن دی ال، استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، توریست در هرمزگان پذیرفته نمی گردد و تا اطلاع ثانوی به توریستان در استان، خدمات ارائه نخواهد شد.

استاندار هرمزگان: به گردشگران خدمات ارایه نمی گردد

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، گفت: از مردم خواستاریم برای حفظ سلامت خود و دیگران، از انجام سفر و ترددهای درون و برون استانی غیرضروری به طور جدی پرهیز نمایند.

وی ادامه داد: از مردم هرمزگان می خواهیم تا به استان هایی که این ویروس در آنها آلودگی بیشتری دارد، مسافرت ننمایند تا دامنه آلودگی این ویروس کاهش یابد.

همتی با اشاره به کمبود بعضی اقلام بهداشتی در استان، اضافه کرد: برای یاری به تامین بیشتر اقلام مورد احتیاج بهداشتی در هرمزگان، پیگیری های مناسبی اجرا شده و در این راستا واحدهای فراوری الکل، ژل های ضدعفونی و ماسک در استان به تدریج در حال راه اندازی و فعال شدن هستند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: پشتیبانی مناسب از بیمارستان ها و مراکز درمانی هرمزگان در راستای تامین اقلام پزشکی و بهداشتی صورت گرفته و این امر با جدیت ادامه خواهد داشت و ضدعفونی مکان های عمومی نیز به صورت روزانه ادامه دارد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا به امروز 17 نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شدند.

کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تا به امروز حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود 80 درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود 6 درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 164

به "استاندار هرمزگان: به گردشگران خدمات ارایه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار هرمزگان: به گردشگران خدمات ارایه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید