پزشکان سومالیایی به یاری همکاران ایتالیایی خود می فرایند

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، منابع ایتالیایی اعلام کردند که سومالی پس از روسیه و چین و کوبا به ایتالیا برای مقابله با کرونا یاری می نماید.

پزشکان سومالیایی به یاری همکاران ایتالیایی خود می فرایند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بر اساس گزارش یک رسانه ایتالیایی؛ گروهی از پزشکان سومالیایی از دانشگاه مگادیشو آماده سفر به ایتالیا برای یاری به پزشکان ایتالیایی برای مقابله با کرونا هستند.

این پزشکان سومالیایی خاطرنشان کردند: ما از آمار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن در ایتالیا ابراز تاسف شدید می کنیم. ما ضمن ابراز همبستگی کامل با همکاران ایتالیایی خود قبل از هر چیز آماده کار داوطلبانه در کنار آنها هستیم.

لازم به ذکر است که آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه شنبه خاطرنشان کرد شمار قربانیان کرونا در این کشور به 12428 نفر رسیده است. آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز حدود 105800 نفر اعلام نموده بود که این رقم در مقایسه با آمار روز قبل آن 5053 نفر افزایش داشت.

از سوی دیگر نوری عدی نخست وزیر اسبق سومالی بر اثر کرونا در لندن درگذشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 231

به "پزشکان سومالیایی به یاری همکاران ایتالیایی خود می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان سومالیایی به یاری همکاران ایتالیایی خود می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید