اخراج دو کارگر آمازون غیرقانونی اعلام شد

به گزارش میهن دی ال، تحقیقات نشان داده آمازون دو کارگر خود را به طور غیرقانونی اخراج نموده است.

اخراج دو کارگر آمازون غیرقانونی اعلام شد

تحقیقات هیأت ملی روابط کار آمریکا (the U.S. National Labor Relations Board) نشان داد آمازون دو کارمند خود را که برای ارتقای شرایط کاری طی دوران همه گیری فعالیت می کردند را به طور غیرقانونی اخراج نموده است.

این خرده فروشی آنلاین سال گذشته امیلی کانینگهام مارن کوستا را اخراج کرد. این دو آمازون را به اجرای تبعیض آمیز سیاست ها و قوانین مبهمی متهم کردند که حقوق کارمندان را محدود می نماید.

هیأت ملی روابط کار آمریکا روز گذشته گفت در صورتیکه دو طرف دعوی به توافق نرسند مدیر منطقه آن در سیاتل، شکایتی در این خصوص ثبت می نماید.

کانینگهام و کوستا حدود یک سال قبل درباره سیاست های ایمنی آمازون طی دوران همه گیری اعتراض کردند. همچنین آنها به جمع آوری پول برای کارگرانی یاری کردند که در معرض ابتلاء به کووید 19 قرار داشتند.

آمازون در بیانیه ای گفت از حقوق کارگران برای انتقاد از شرایط کاری پشتیبانی می نماید اما اجازه نمی دهد آنها قوانین را زیر پا بگذارند. در بخشی از بیانیه آمده است: این دو کارمند را به دلیل اعتراض به شرایط کاری، ایمنی یا نگرانی های حفظ محیط زیست اخراج نکردیم، بلکه دلیل اخراج آنها نقض مداوم سیاست های داخلی شرکت بود.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 879

به "اخراج دو کارگر آمازون غیرقانونی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج دو کارگر آمازون غیرقانونی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید