اختصاص 3220 میلیارد تومان جهت تامین آب شرب استان ها

به گزارش میهن دی ال، تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت 3220 میلیارد تومان با توافق سازمان برنامه و بودجه به تامین آب شرب اختصاص پیدا کرده که بر اساس نیاز استان ها توزیع شد.

اختصاص 3220 میلیارد تومان جهت تامین آب شرب استان ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اسماعیل نجار در دومین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور در مورد قانون مدیریت بحران اظهار کرد: در سرانجام سال 92 قانون رو به اتمام بود و در نظر داشتیم که تا سرانجام سال 93 تمدید و بازنگری در آن صورت گیرد که انجام و به دولت فرستاده شد و در فروردین سال 94 تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. 50 ماه در مجلس طول کشید که این قانون تصویب، نهایی و ابلاغ شود و در تاریخ 4 شهریورماه 98 توسط رئیس جمهوری ابلاغ شد؛ هر چند که نکات قابل توجهی نسبت به آن وجود داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان نمود: باید از ظرفیت این قانون استفاده کرد و ظرفیت ها مورد بررسی قرار گیرد و در این زمینه مطالبه گری صورت گیرد. با توجه به خشکسالی 3220 میلیارد تومان با توافق سازمان برنامه و بودجه به تامین آب شرب اختصاص پیدا کرده که بر اساس نیاز استان ها توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: 5500 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی، 2 هزار میلیارد جهت اعمال بند خ ماده 30، 1500 میلیارد برای تملک و 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 977

به "اختصاص 3220 میلیارد تومان جهت تامین آب شرب استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 3220 میلیارد تومان جهت تامین آب شرب استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید