اختصاص 112 تن آرد به نانوایی های روستایی خراسان شمالی

به گزارش میهن دی ال، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: 112 تن آرد مازاد به نانوایی های روستایی خراسان شمالی اختصاص یافت.

اختصاص 112 تن آرد به نانوایی های روستایی خراسان شمالی

سید جلال موسوی گفت: افزایش تقاضا برای خرید نان در روستا ها موجب شد تا سهمیه فوق العاده تابستانه به میزان 112 تن آرد به این نانوایی ها اختصاص یابد.112 تُن آرد به نانوایی های روستایی خراسان شمالی اختصاص یافت

او گفت: همزمان با فصل تابستان و فعالیت کارگران تقاضا برای نان نیز بیشتر می گردد و برای پاسخ به احتیاج روستاییان استان سهمیه آرد در تمام نانوایی های روستایی افزایش می یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: سهمیه تابستانه آرد مازاد نانوایی های روستایی استان به طور میانگین 2 هزار و 800 کیسه معادل 112 تن است که میان 698 واحد نانوایی روستایی استان توزیع می گردد.

او گفت: علاوه بر این؛ 115 تن آرد مازاد معادل 2 هزار و 860 کیسه به نانوایی های کشیک منتخب شهری نیز توزیع می گردد و این سهمیه تا نیمه اول مهرماه اعمال می گردد.

موسوی گفت: ذخیره گندم در استان مناسب است و مسئله ای در تامین آرد وجود ندارد و سهمیه آرد نانوایی ها تا خاتمه شهریورماه سال جاری به این واحد ها تخصیص می یابد.

سرانه مصرف آرد و نان در خراسان شمالی 2 کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

خبرنگاران خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1418

به "اختصاص 112 تن آرد به نانوایی های روستایی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 112 تن آرد به نانوایی های روستایی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید