اجرای زنده نساجی سنتی توسط کودک گلستانی در نمایشگاه تهران

به گزارش میهن دی ال، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستان از اجرای زنده نساجی سنتی توسط کودک گلستانی در بخش نمایشگاهی استان در سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

اجرای زنده نساجی سنتی توسط کودک گلستانی در نمایشگاه تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مریم حاجی ابراهیمی امروز جمعه 25 بهمن 98 با اعلام این خبر گفت: اجرای زنده این کودک هنرمند در این دوره از نمایشگاه صنایع دستی مورد استقبال بازدیدکنندگان به ویژه بچه ها قرار گرفته است.

او گفت: برای سهولت در امر بافت پارچه و جاجیم، دارهای نساجی سنتی در مقیاس کوچک طراحی شده است تا بچه ها بتوانند به راحتی به بافت پارچه مسلط و در این هنر فاخر به هنرنمایی بپردازند.

معاون صنایع دستی گلستان شرح داد: هدف از ارائه غرفه ورکشاپ و پارچه بافی، توسعه و ترویج صنایع دستی بومی استان و ارائه برنامه هدفمند برای پرکردن اوقات فراغت بچه ها است که موجب خلاقیت، ارزیابی استعداد و آشنایی با اقتصاد و اشتغال را برای بچه ها به همراه دارد.

علاقه مندان به صنایع دستی می توانند با مراجعه به سالن 38B محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، با صنایع دستی و هنرمندان استان گلستان آشنا شوند. بخش نمایشگاهی استان گلستان تا 26 بهمن ماه ساعت 9 صبح الی 18 میزبان علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 135

به "اجرای زنده نساجی سنتی توسط کودک گلستانی در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای زنده نساجی سنتی توسط کودک گلستانی در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید