شروع همایش جهانی 5 جی در چین با استقبال جامعه بین الملل

به گزارش میهن دی ال، پکن میزبان همایش جهانی 5 جی در امسال میلادی با موضوع ترویج این فناوری بود که با استقبال بسیاری از کشورها برای استفاده بیشتری از این صنعت همراه شد.

شروع همایش جهانی 5 جی در چین با استقبال جامعه بین الملل

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های چین، چین از سال 2019 به طور رسمی استفاده تجاری از 5 جی را شروع کرد و در حال حاضر یک شبکه 5 جی پیشرفته و در بزرگترین مقیاس و بیشترین کاربرد را در دنیا ایجاد نموده و بزرگترین سامانه صنعتی 5 جی دنیا را ساخته که به خوبی فرایند پیشرفت قوی چین در این زمان را نشان می دهد. روز سه شنبه 31 اوت، همایش دنیای 5 جی سال 2021 با موضوع ترویج گسترده 5 جی و همزیستی فراگیر در پکن گشایش یافت. بسیاری از شرکت نمایندگان به این نکته اشاره کردند که چین مایل است همکاری با جامعه بین المللی را برای ارتقای مشترک توسعه بیشتر صنعت 5 جی تقویت کند.

در دو سال اخیر برای استفاده تجاری از 5 جی درچین، 993 هزار ایستگاه پایه 5 جی ساخته شده که همه شهرهای در سطح استانی، بیش از 95 درصد از شهرستانها و منطقه ها و 35 درصد شهرک ها و روستاهای سراسر کشور را پوشش می دهد. هم اکنون تعداد اتصال های تلفن همراه 5 جی بیشتر از 392 میلیون است. 5 جی با اینترنت، داده های کلان، هوش مصنوعی و سایر فناوری ها به طور نزدیک ادغام شده و همین باعث می گردد مدلهای نو 5 جی+ مانند 5 جی+ پزشکی و بهداشتی، 5 جی + اینترنت صنعتی و 5 جی ویدئوهای با وضوح فوق العاده به وجود بیایند.

شیائو یا چینگ، وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین در این کنفرانس گفت: 5 جی در چین در محیطی همکاری و درهای باز پیشرفته است. چین به تقویت مبادلات با سایر کشورها، اتحادیه بین المللی مخابرات و سایر سازمان های بین المللی و شرکت های بین المللی ادامه خواهد داد و همکاری همه جانبه در زمینه های استانداردهای 5 جی در بخش های صنعت، کاربری، امنیت و سایر بخش ها را توسعه خواهد داد و یک محیط توسعه، باز، عادلانه و بدون تبعیض را ایجاد می نماید. چین بعلاوه از شرکتهای کشورهای مختلف استقبال می نماید که در توسعه 5 جی چین شرکت نمایند و همراه با شرکت های چین در کنار هم رشد نمایند و برای پیشرفت جامعه مالی محصولات و خدمات با کیفیت فراهم نمایند.

لین نیان شیو، معاون کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین خاطر نشان ساخت که چین 1.4 میلیارد مصرف نماینده دارد و درصد استفاده از تلفن های همراه در این کشور بسیار بیشتر از میانگین دنیای است و یک بازار 5 جی با بیشترین ظرفیت بالقوه در دنیا به تعداد می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1083

به "شروع همایش جهانی 5 جی در چین با استقبال جامعه بین الملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع همایش جهانی 5 جی در چین با استقبال جامعه بین الملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید