تورهای چین: معرفی هتل سوفیتل واندا در پکن

به گزارش میهن دی ال، هتل سوفیتل واندا بیجینگ (Sofitel Wanda Beijing)

شهر بیجینگ مرکز چین یکی از شهرهای مالی و توریستی چین و شاید اغراق نباشد بگوییم اگر امروز یکی از شهرهای مالی بزرگ جهان باشد که روز به روز هم در حال پیشرفت است. بیجینگ با 25 میلیون نفر جمعیت، یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری در چین محسوب می گردد و جاذبه ها و دیدنی های زیادی را در خود جا داده است. اگر قصد سفر به بیجینگ را دارید اما نمی دانید در بین خیل هتل های این شهر باید کدام یک را انتخاب کنید، باید بدانید که بیجینگ، هتل های شیک و مدرن زیادی دارد که یکی از آن ها، هتل سوفیتل واندا بیجینگ است و در این جا قصد داریم تا آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

تورهای چین: معرفی هتل سوفیتل واندا در پکن

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هتل سوفیتل واندا بیجینگ یکی از برترین هتل های شهر بیجینگ در چین است که امکانات بی نظیر آن باعث شده تا مورد توجه گردشگران قرار بگیرد و رضایت آنها را بدست بیاورد. سوفیتل واندا بیجینگ، هتلی 5 ستاره با منظره بسیار زیبایی به شهر پکن است. این هتل دسترسی بسیار خوبی دارد و تا نزدیکترین ایستگاه مترو فقط 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار بیجینگ، 15 دقیقه راه دارد.

هتل سوفیتل واندا بیجینگ بسیار به فرودگاه شهر نزدیک است و تا آن فقط 30 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی این هتل به یکی از برترین مراکز خرید بیجینگ به نام شین کنگ پلیس باعث شده تا مورد علاقه مهمانان باشد. علاوه بر همه این ها، مرکز تجارت جهانی بیجینگ با این هتل کمتر از 1 کیلومتر فاصله دارد.

درباره هتل سوفیتل واندا بیجینگ

هتل دارای 417 اتاق است که در آن انواع اتاق های استاندارد، رویال، دلوکس و سوییت های زیبا مجلل به چشم می خورد، اتاق هایی با متراژهای مختلف و کاملا لوکس و مجلل که با طراحی مدرن برای هر سلیقه ای پاسخگو است. در تمام این اتاق امکانات کامل وجود دارد که از آنها می توان به یخچال، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پر سرعت، تلفن اشاره نمود. بعلاوه در اتاق ها گاو صندق گذاشته شده است تا در صورت تمایل به نگهداری اشیا مهم تان، بتوانید آنها را در گاوصندوق بگذارید. در برخی از سوییت ها، جکوزی هم وجود دارد.

امکانات هتل سوفیتل واندا بیجینگ

در این هتل، امکانات متنوعی وجود دارد که تا جای ممکن شما را از احتیاج به امکانات بیرونی بی احتیاج می نماید. باشگاه ورزشی، استخر و جکوزی، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، صرافی، فروشگاه، سالن کنفرانس، مرکز کامپیوتری سالن زیبایی، لاندری و… فقط بخشی از امکانات این هتل هستند.

علاوه بر این می توان از خدمات کرایه اتومبیل هتل هم استفاده کرد. رستوران این هتل، انواع غذاهای فرانسوی، چینی و بین المللی را سرو می نماید.

ساخت هتل سوفیتل واندا بیجینگ به سال 2007 بر می شود و چه آن را برای انجام کارها بیزینسی و تجارتی خود انتخاب کنید و چه برای جاذبه گردی، از آنجایی که به میدان تیانانمن شهر ممنوعه نزدیک است، در هر صورت برگ برنده با شماست.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1297

به "تورهای چین: معرفی هتل سوفیتل واندا در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: معرفی هتل سوفیتل واندا در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید