معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به تفلیس

به گزارش میهن دی ال، اپلیکیشن های سفر به تفلیس

شکی نیست که امروزه وسایل و تجهیزات الکترونیکی مثل موبایل، تبلت، لپتاپ و ارتباطات اینترنتی زندگی را برای ما راحت تر نموده اند. خوشبختانه برای پیدا کردن پاسخ تنها با یک سرچ و جستجوی ساده در اینترنت می توانیم به جواب درست برسیم. اپلیکیشن ها و برنامه های موبایل به ویژه در زمینه سفر و گردشگری به یاری مسافران آمده اند و از نقشه های آفلاین و آنلاین مقصد، راهنمای پیدا کردن رستوران، هتل، خرید آنلاین بلیط هواپیما و … در اختیار شما قرار می دهند. در این مطلب قصد داریم بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر به تفلیس را به شما معرفی کنیم. با دانلود و نصب این اپلیکیشن ها می توانید سفری راحت تر، لذت بخش تر و بی دغدغه تر داشته باشید و مثل یک حرفه ای تفلیس را بگردید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

با این اپلیکیشن ها دیگر در تفلیس غریبه نیستید!

اپلیکیشن های سفر را می توان به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی کرد: اپلیکیشن های عمومی سفر که برای هر شهر و کشوری قابل استفاده هستند و اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی مختص یک شهر یا کشور. ابتدا اپلیکیشن های سفر به تفلیس را به شما معرفی می کنیم و بعد در خصوص اپلیکیشن های عمومی سفر که برای هر مسافر و گردشگری واجب و لازم است صحبت می کنیم.

Tbilisi Travel Guide

یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر به تفلیس برنامه Tbilisi travel guide است که برای سفر به این شهر حتما باید دانلود و نصبش کنید. مزیت فوق العاده این اپلیکیشن این است که به صورت آفلاین است و برای مسافرانی که در تفلیس نمی توانند همواره به اینترنت دسترسی داشته باشند بسیار مناسب و کاربردی است. این برنامه اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص جاذبه های گردشگری، هتل ها، رستوران ها، کافه ها و مراکز تفریحی و …. به شما ارائه می دهد. همچنین، در بخشی از این اپلیکیشن امکان برنامه ریزی تور تفلیس گردی اختصاصی وجود دارد و وارد کردن نقاط محبوب می توانید جهتتان در شهر را تعیین کنید. این اپلیکیشن برای اندروید و IOS وجود دارد و قابل دانلود است.

  • دانلود اپلیکیشن برای اندروید
  • دانلود اپلیکیشن برای IOS

Toptriptip

این اپلیکیشن محصول مشترک اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع است که علاوه بر گرجستان شامل کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین، آذربایجان، ارمنستان و … هم می گردد. این اپلیکیشن یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی و مکان های جالب در تفلیس و گرجستان است. پس از رزرو هتل در تفلیس با این برنامه به تماشای جاذبه ها بروید. در این برنامه نقشه جهتها و جاده ها و اطلاعات مفیدی در خصوص جاذبه ها و دیدنی های تفلیس و شهرهای دیگر هم آورده شده است. این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS موجود است.

  • دانلود اپلیکیشن برای اندروید
  • دانلود اپلیکیشن برای IOS

Guide U

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های سفر به تفلیس برنامه Guide U است که به دلیل کاربرپسند بودن و راحتی کار با آن هواداران زیادی پیدا نموده است. اگر قصد دارید به تفلیس و شهرهای مختلف گرجستان سفر کنید این اپلیکیشن مطمئنا برایتان مفید خواهد بود. یکی از خوبی های این برنامه راهنمای صوتی آن است که در خصوص شهرهای بزرگ به چهار زبان اطلاعات مفیدی را به شما می دهد. در این اپلیکیشن می توانید کلیه اطلاعات لازم و ضروری در خصوص دیدنی ها و جاذبه های گردشگری، آدرس ها، نحوه دسترسی به این مکان ها، قیمت بلیط و ورودیه ها و … را به دست بیاورید. علاوه بر این، به وسیله این برنامه می توانید کارت تخفیفی را خریداری کنید که به شما یک سیم کارت رایگان با 1 گیگ اینترنت، تا 40% تخفیف در فروشگاه ها و رستوران ها و ….می دهد. دانلود این اپلیکیشن برای کاربران اندروید در دسترس است.

  • دانلود برای اندروید

اپلیکیشن های سفارش تاکسی در تفلیس

Taxi Maxim

یکی از اولین دغدغه های هر مسافر در سفر به یک کشور خارجی بدون شک حمل و نقل عمومی است. اغلب به دلیل ناآگاهی و بلد نبودن جهت مجبور می شویم هزینه های گزافی را برای تردد و حمل و نقل در شهر بپردازیم. یکی از مفیدترین اپلیکیشن های سفر به تفلیس در خصوص تاکسی دریافت در تفلیس و سایر شهرهای گرجستان است. تاکسی ماکسیم اپلیکیشنی برای سفارش آنلاین تاکسی است و شما را از دغدغه تاکسی پیدا کردن و تلکه شدن و احیانا گم شدن نجات می دهد. این برنامه هر آن چه که برای سفارش تاکسی احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد (قیمت ها، نقشه، اطلاعات در خصوص راننده و …). البته در گرجستان اپلیکیشن های سفارش تاکسی متعددی وجود دارد، اما تاکسی ماکسیم یکی از در دسترس ترین و راحت ترین آن هاست. این برنامه برای اندروید و آی او اس وجود دارد که می توانید آن را دانلود و نصب کنید.

  • دانلود برای اندروید
  • دانلود برای IOS

Taxify

یکی دیگر از اپلیکیشن های سفر به تفلیس در خصوص سفارش تاکسی، برنامه تاکسیفای است. این برنامه یکی از پیروز ترین اپلیکیشن ها در تفلیس است و با صدها راننده تایید شده و مطمئن به مشتریان سرویس دهی می نماید. با استفاده از این برنامه می توانید مبدا و مقصد، جهت، مدل ماشین و بازخورد و فیدبک خود در خصوص سفر را با بقیه به اشتراک بگذارید. مزیت این برنامه این است که با توجه به اطلاعات وارد شده کرایه جهت را محاسبه و به شما اعلام می نماید و تیم پشتیبانی این برنامه هم آماده حل مسائل و مسائل پیش آمده هستند. این برنامه برای کاربران اندروید و IOS قابل دسترس است.

  • دانلود برای اندروید
  • دانلود برای IOS

Yandex.taxi

احتمالا در خصوص اپلیکیشن سفارش تاکسی اوبر شنیده اید که در بسیاری از کشورهای جهان فعال است و اعتبار بالایی هم دارد. متاسفانه در گرجستان هنوز اوبر وارد نشده، اما اپلیکیشن یاندکس تاکسی تا حدود زیادی مشابه اوبر عمل می نماید و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سفر به تفلیس است. در مقایسه با اپلیکیشن های سفارش تاکسی، یاندکس به احتمال زیاد ارزان ترین آن هاست و با 1 الی 5 لاری می توانید در شهر تردد کنید.

  • دانلود برای اندروید
  • دانلود برای IOS

اپلیکیشن های عمومی که برای هر مسافری ضروری هستند!

اپلیکیشن های سفر به تفلیس که در بالا ذکر کردیم بیشترا مختص شهر تفلیس یا کشور گرجستان طراحی شده اند. اما علاوه بر این برنامه ها، اپلیکیشن های کاربردی فراوانی وجود دارند که به طور کلی و عمومی هستند و برای سفر به بیشتر کشورها و شهرها قابل استفاده هستند. با یک بار نصب این برنامه ها می توانید در هر سفری که دارید از آن ها و اطلاعاتشان بهره ببرید. در ادامه چند مورد از بهترین اپلیکیشن های سفر را به شما معرفی می کنیم که نه تنها در سفر به تفلیس که در سفرهای آینده هم برایتان بسیار مفید و سودمند خواهند بود.

گوگل تریپس | Google Trips

اپلیکیشن مشهور گوگل یکی از پرطرفدارترین برنامه های سفر است. این برنامه که در دو نسخه اندروید و IOS طراحی شده تلفن هوشمند شما را به یک دستیار و همراه سفر تبدیل می نماید و آیتینری و جهت سفر و رزرو بلیط هواپیما، هتل و … را از ایمیل های شما گردآوری می نماید و با توجه به آن ها سفرتان را برنامه ریزی می نماید. گوگل با دسترسی به اطلاعات موبایل، ایمیل ها و وبسایت های مختلف جزئیات پرواز، هتل و کرایه اتومبیل و …جمع آوری و حتی در صورت احتیاج به شما پیشنهاداتی هم ارائه می نماید. کاربران می توانند اطلاعات سفرشان را در موبایلشان ذخیره نمایند و به صورت آفلاین هم از آن ها استفاده نمایند. گوگل تریپس به جرات یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های سفر است و با بانک اطلاعاتی بزرگ و گسترده گوگل، یکی از قابل اعتمادترین اطلاعات را به شما ارائه می نماید.

  • دانلود برای اندروید
  • دانلود برای IOS

تریپ ادوایزر | TripAdvisor

وبسایت و اپلیکیشن تریپ ادوایزر یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین منابع برای اطلاعات سفر است. اپلیکیشن تریپ ادوایزر اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص هتل ها، رستوران ها، جاذبه های تاریخی و حمل و نقل و … به شما ارائه می دهد. مزیت اصلی این برنامه دسترسی به میلیون ها نظر و بازخورد است که توسط مسافرانی که قبلا به آن مقصد سفر نموده اند ارائه شده است. با استفاده از این اطلاعات و مرور نظرات دیگران می توانید تصویری معقول و واقع بینانه از شرایط و مقصد سفر داشته باشید.

  • دانلود برای اندروید
  • دانلود برای IOS

منبع: thetravelmanuel.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 194

به "معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید