شروع اکران صدای تیره در کانادا، فیلم به اروپا می رود

به گزارش میهن دی ال، بهروز افخمی به خبرنگاران گفت: تهیه کننده کانادایی هنوز اجازه اکران عمومی صدای تیره را در ایران نداده است اما پخش آن در کانادا آغاز شده و در تورنتو به نمایش درآمده است همچنین در ادامه اکران جهانی اش در آمریکای شمالی روی پرده می رود.

شروع اکران صدای تیره در کانادا، فیلم به اروپا می رود

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: همچنین قرارست فیلم در اروپا نیز اکران گردد و کارهای تبلیغاتی آن در چندین کشور اروپایی شروع شده است. امیدوارم بتوانم سال جاری صدای تیره را در ایران هم اکران کنم.

عوامل صدای تیره عبارتند از کارگردان: بهروز افخمی، نویسندگان: اندیشه مینا، دانیل گاربر، جان اسموک بر اساس داستانی از جرمی کین، مدیر تصویربرداری: فرهاد صبا، صدابردار: دانیل پالرین، آرین یغمایی، طراح صحنه و لباس: سون مک گروگر، طراح چهره پردازی: ملیرا فلوریو، بازیگران: آنتینا اسمول، درک تید، جان اسموک، فردریک اسمول، بریل تید، شیلندرا مان، دستیار تهیه: پدرام حائری، عکاس: پوریا منجزی، تهیه نماینده: فرهاد والی فرهاد، مشاور رسانه ای: پویا نبی و محصول کشور کانادا.

داستان این فیلم درباره پیتر مارتین پیرمرد هشتاد و هفت ساله ای با بیماری آلزایمر است و مرگ همسر خود را باور ندارد. این عدم درک باعث پدید آمدن مشکلاتی برای اطرافیان پیتر شده تا جایی که آنها تصمیم می گیرند او را به یک آسایشگاه روانی منتقل نمایند اما این همه ماجرا نیست و حضور پیتر در آن آسایشگاه سبب پدید آمدن مسایل جدیدی می گردد.

این فیلم در سی و امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و بازیگر نقش اول مرد نیز جایزه بهترین بازیگر بخش جام دنیا نما را دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 110

به "شروع اکران صدای تیره در کانادا، فیلم به اروپا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران صدای تیره در کانادا، فیلم به اروپا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید