گوشی گیمینگ لنوو از شارژ سریع پشتیبانی می نماید

به گزارش میهن دی ال، چند ماه پیش بود که لنوو از یک گوشی گیمینگ جدید اطلاع داد که نام برند گیمینگ Legion را یدک می کشد. این کمپانی تنها مشخص کرد که گوشی جدیدش از چیپست جدید اسنپدراگون 865 با پشتیبانی از تکنولوژی 5G بهره می برد. اکنون این کمپانی چینی اطلاعات جدیدی از سرعت شارژ گوشی خود منتشر نموده است. بر اساس گفته های لنوو، گوشی گیمینگ این کمپانی از سرعت شارژ 90 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی گیمینگ لنوو از شارژ سریع پشتیبانی می نماید

کمپانی لنوو تصمیم گرفته گوشی خود را با سرعت شارژ 90 واتی به بازار عرضه کند که آن را به تنهایی در صدر لیست تکنولوژی شارژ سریع قرار می دهد. دومین گوشی در این لیست که از تکنولوژی شارژ فوق العاده سریع بهره می برد، اوپو فایند X2 پرو بوده که با سرعت شارژ 65 واتی به دست کاربران رسیده است. لنوو برای این قابلیت یک تصویر هیجان انگیز نیز طراحی نموده است که شباهت زیادی به ابرقهرمان فِلَش دارد.

با این حال بسیاری تصور می نمایند که لنوو با اعداد بازی نموده و سرعت شارژ تمامی مدل های شارژ بی سیم، بی سیم معکوس و به یاری شارژر سریع را با هم جمع نموده و به عدد 90 وات رسیده است. این کمپانی اعلام می نماید که هیچ بازی با اعدادی در کار نیست و اگر می خواست اعداد را با هم جمع کند، به عدد بسیار بالاتر از 90 وات می رسید.

با استناد به گفته های لنوو می توان به نتیجه رسید که گوشی گیمینگ این کمپانی هم از نوعی شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و هم واقعا سرعت شارژ 90 واتی را برای کاربران به ارمغان می آورد. با این حال استفاده از چنین سرعت شارژی، می تواند منجر به داغ شدن گوشی و کاهش سریع تر عمر باتری گردد. باید دید کمپانی چینی چگونه با این مسائل روبرو می گردد. در هر صورت خبرهایی مبنی بر توسعه شارژرهای 120 واتی منتشر شده و این طور که به نظر می رسد، باید خود را برای دیدن سرعت های شارژ بسیار بسیار بسیار سریع آماده کنیم.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 270

به "گوشی گیمینگ لنوو از شارژ سریع پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ لنوو از شارژ سریع پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید