گلایه عضو شورا از ادامه دار شدن مسائل سوله های مدیریت بحران ، صادقی : با وجود دستور شهردار، اراده ای برای حل مشکل وجود ندارد

به گزارش میهن دی ال، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: دیروز در جلسه ای که برگزار کردیم مسائل سوله های مدیریت بحران آنالیز شد و دیدیم که علیرغم تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده ای برای حل مسائل دیده نمی گردد.

گلایه عضو شورا از ادامه دار شدن مسائل سوله های مدیریت بحران ، صادقی : با وجود دستور شهردار، اراده ای برای حل مشکل وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، سید احمد صادقی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سیل و زلزله و آتش سوزی از حوادث اصلی تهران هستند، اظهار کرد: سالیانه به اندازه زیادی هزینه می کنیم تا بگوییم فضایی روی گسل قرار گرفته اما کمترین هزینه را می کنیم که بگوییم یک فضا ناایمن است.

او اضافه نمود: دیروز در جلسه ای که برگزار کردیم مسائل سوله های مدیریت بحران آنالیز شد و دیدیم که علیرغم تذکرات ما و دستورات شهردار تهران، هیچ اراده ای برای حل مسائل دیده نمی گردد و کار به دست دو مدیرعامل سپرده شده است؛ لذا تقاضا داریم که معاون شهردار این موضوع را پیگیری کند تا مسائل رفع گردد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما خودمان سوله ها را تحویل می گیریم و به سازمان مدیریت بحران تحویل می دهیم، گفت: این به شرطی است که شرایط برای ورزش شهروندان فراهم گردد.

او اضافه نمود: منطقه 11 و 12 در بستن انبارها و اماکن خطرناک به میدان بیایند و اگر 500 بار هم اخطار داده گردد و کاری نکنند، فایده ای ندارد؛ باید این ساختمان ها پلمب گردد تا خطری شهروندان را تهدید نکند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1552

به "گلایه عضو شورا از ادامه دار شدن مسائل سوله های مدیریت بحران ، صادقی : با وجود دستور شهردار، اراده ای برای حل مشکل وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه عضو شورا از ادامه دار شدن مسائل سوله های مدیریت بحران ، صادقی : با وجود دستور شهردار، اراده ای برای حل مشکل وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید