تور کشتی کروز: کشتی کروز های لوکس اروپایی

به گزارش میهن دی ال، برای تجربه یک سفر دریایی آرام و زیبا نیازی نیست که از دریای مدیترانه آنطرف تر بروید. بلکه از تجربه سفر دریایی اروپایی خود شگفت زده خواهید شد. فهرست سفرهای دریایی مشهور در اروپا را که بسیار رویایی هستند را در ادامه آنالیز می و معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

تور کشتی کروز: کشتی کروز های لوکس اروپایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

کروز کانال شبانه آمستردام Amsterdam Evening Canal Cruise

می توانید در این کروز به تماشای کانال های خیره کننده شهرآمستردام در شب لذت ببرید. وجود کابین های تمام شیشه ایی در این سفر دریایی دقیقا چیزی است که شما برای تماشا این شهر زیبا و افسانه ایی احتیاج دارید. این کشتی کروز اروپایی از جاذبه های توریستی معروف این شهر مانند خانه Anne Frank و Westerkerk، کلیساها و پل های با شکوه عبور می نماید. در هنگام مزه کردن نوشیدنی های خوش طعم و خوش رنگ، در خصوص تاریخ این شهر اطلاعاتی کسب کنید. واقعا درست می گویند که همه چیز در آمستردام وقتی از یک قایق دیده می گردد کمی جادویی به نظر می رسد. خرید بلیط هواپیما تهران آمستردام

زمان حرکت: هرروز

قیمت: 19 دلار برای هر نفر

مدت زمان: 1 ساعت و 30 دقیقه

کروز ونیز گندولا Venice Gondola Cruise

برای کشف مجذوب کنندهیت های ونیز چه چیزی بهتر از سواری با قایقهای گندولا (قایق ونیزی که با یک پاروی دسته بلند راهنمایی می گرددو جلو و عقب آن بالا آمده است) وجود دارد. هنگام لذت بردن از آهنگ دلنشینی که به وسیله خواننده حرفه ایی روی قایق خوانده می گردد، یکی از برترین سفرها کروز اروپایی را در رودخانه مشهور ونیز تجربه کنید. در طول این سفر از زیبایی های دلفریب و جاذبه های ونیز همچون کانال بزرگ و Palazzo Barberino می توانید لذت ببرید. سفر با این کروز، یکی از برترین تجربه سفرهای اروپایی است که در هنگام استراحت در ونیز می توانید از آن لذت ببرید. ممنوعیت ورود کشتی های کروز به ونیز

مدت زمان: 30 دقیقه

قیمت: 46 دلار برای هر نفر

زمان حرکت: هرروز

کروز جزایر گوزو و کومینو Gozo and Comino Islands Cruise

در یک تور کروز اروپایی جزایر گوزو و کومینو تمام روز در امتداد خط ساحل صخره ای مالت حرکت خواهید کرد و به سمت جزایر معروف گوزو و کومینو می روید. از ورزش های هیجان انگیز آبی مانند غواصی و شنا لذت برده و یا می توانید حمام آفتاب بگیرید و اجازه دهید زیبایی بی نظیر طبیعت شما را متحیر کند. این سفر بدون شک جزء برترین سفرهای دریایی اروپا شما به همراه خانواده تان خواهد بود. بعلاوه شما می توانید از یک روز هیجان انگیز همراه با خانواده خود برای کاوش سنگهای قیمتی پنهان در جزیره مالت لذت ببرید. معروف ترین کشتی های کروز

مدت زمان: 7 ساعت

قیمت: 28 دلار برای هر نفر

زمان حرکت: روزانه

سفر دریایی با کروز برای تماشا غارها و دلفین ها از آلبوفیرا Caves And Dolphin Watching Cruise From Albufeira

خود را برای یک ماجراجویی شگفت انگیز دریایی آماده کنید که این کروز شما را به غارهای باشکوه پرتغال می برد، غارهایی که به علت زیبایی بی نظیر و شکل گیری طبیعی آن در سراسر دنیا مشهور هستند. پس از کاوش در غار های معروف، شما را به ساحل کارویرو خواهند برد که در آنجا می توانید استراحت کنید. در هنگام شنا کردن در اقیانوس اطلس فرصتی برای تماشا دلفین های مهربان و دوست داشتنی خواهید داشت. قسمت جالب این تور تفریحی تماشا همین دلفین ها است که باعث می گردد آن را از دیگر کشتی های کروز اروپایی جدا کند.بلیط هواپیما

مدت زمان: 2 ساعت

قیمت: 39 دلار برای هر نفر

زمان حرکت: روزانه

کروز سانتورینی کالدرا

تعطیلات یونان در فهرست مورد علاقه های همه است، اما برای اینکه این تعطیلات به یادماندنی تر گردد، یک سفر دریایی کاتاماران همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید! در هنگام گشت و گذار در جزیره، مجذوب کنندهیت های سانتورینی را کشف کنید چون که یکی از برترین سفرهای تفریحی رمانتیک اروپایی است. می توانید با شریک زندگی خود در یک کروز دریایی لوکس از غروب زیبا خورشید لذت ببرید. درون چشمه های گرم آرامش بخش آتشفشان Nea Kameni شناور شوید و استرس خود را تسکین دهید. شما می توانید در فعالیت های آبی مانند شنا و غواصی در ساحل سفید و سرخ استراحت کنید. با رفتن به این سفر دریایی شگفت انگیز کاتارامان، از تعطیلات یونان خود نهایت استفاده را ببرید.

مدت زمان: 5 ساعت

قیمت این کروز اروپایی : 166 دلار برای هر مسافر

زمان حرکت: هر روز

کروز شام رودخانه Bistro به سبک Bistro

پاریس را به پاریسی ترین حالت ممکنه با یک سفر دریایی شام در رودخانه معروف سن تجربه کنید.

احساس عجیب و غریب به شما می دهد زیرا که شاهد زیباترین شهر دنیا با درخششی از چراغ های زیر آسمان پر از ستاره هستید. در هنگام قایقرانی از جاذبه های برتر مانند Place de la Concorde ، لوور و برج ایفل از شام خود لذت ببرید. شما از زیبایی های مجذوب کننده شهر عشق متحیر خواهید شد.

مدت زمان: 1 ساعت 15 دقیقه

زمان حرکت: هرروزه

کروز جزیره لوبوس کاتاماران

سفر به جزیره لوبوس از Fuerteventura انجام می گردد که باعث می گردد شما زیبایی های این جزایر اسپانیایی را تحسین کنید. در با این کروز به اسپانیا سفر کنید و از تعطیلات خود بیشتر لذت ببرید. از فعالیت های آبی مانند غواصی و شنا در جزیره لذت ببرید و یا می توانید در ساحل استراحت کنید و از طبیعت سرسبز و آبهای آبی فیروزه ای زیبا لذت ببرید. هنگام قایقرانی در کنار اماکن تماشای معروف مانند فانوس دریایی فارو مارتینو غذا فروشی هایی است که می توانید از آن ها بهره ببرید.

مدت زمان: 4 ساعت

قیمت کروز اروپایی : 72 دلار برای هر مسافر

زمان حرکت: یکشنبه ، سه شنبه و آدینه

کروز شام شوبات لندن

لندن تمام جاذبه های گشت و گذار و سفرهای دریایی را باهم دارد! با سوار شدن به یک کروز به همراه شام فوق العاده، برترین تجربه برای تماشا شهر است. در این کروز با یک شام چهارساعته جشن بگیرید و از موسیقی زنده آن لذت ببرید. منظره ها اطراف و جاذبه های اصلی شهر همچون بیگ بن، برج بریج و چشم لندن را در شب به نظاره بنشینید. این کروز به علت داشتن محیطی پر جنب و جوش، یکی از برترین کروزهای اروپا در سال 2019 شد!

مدت زمان: 3 ساعت

قیمت کروز اروپایی : 98 دلار برای هر مسافر

زمان حرکت: هرروز

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1191

به "تور کشتی کروز: کشتی کروز های لوکس اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز: کشتی کروز های لوکس اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید