گشتی سحرانگیز در میان مناظر حومه ای بریتانیا

به گزارش میهن دی ال، بریتانیا کشوری است که چه از نظر تاریخی و چه از نظر فرهنگ و مظاهر هنری، در صنعت توریسم حرف های زیادی برای گفتن دارد. هزاران اثر هنری، تاریخی، معماری و جاذبه های توریستی متعدد، راه را برای جذب گردشگران فراوان از اقصی نقاط دنیا هموار نموده است. اما درست در میان این جاذبه های گوناگون، مناظر ییلاقی و حومه ای این کشور نیز، جایگاهی خاص برای خود دارند. جایی که طبیعت به شیرینی نغمه سرایی می نماید.

گشتی سحرانگیز در میان مناظر حومه ای بریتانیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

اینجا، دور از زرق و برق زندگی شهری و درخشش مظاهر تکنولوژیکی، زندگی آرام و بی هیاهو جریان دارد. ریتم و ضرباهنگ یکنواختی که آرامش می دهد. وسعتی رنگارنگ که به جای شلوغی و ازدحام جمعیت، محیطی آرام و دلپذیر را در دل خود جای داده است. اینجا می توان در کنار طبیعت زندگی کرد، از جادوی سبز آن لذت برد، با آرامشش تسکین یافت و جریان زندگی را در میان اتمسفری شاد و زندگی بخش تجربه کرد. بی شک برای انسان امروز که گاهی در هیاهوی زندگی مدرن گم شده، اینجا فرصتی است برای تازه شدن، برای تولدی دوباره، برای تجربه ای متفاوت و برای زندگی کردن زندگی. همان گونه که گفتیم بریتانیا از این نظر نیز فرصت مناسبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا دمی چند در این دنیای متفاوت نفس کشیده و برای تکرار روزهای پرجنب و جوش زندگی آماده و مهیا شوند. همراه شما و در سفری فرح بخش، ما نیز گشتی در این دنیا سکون و آرامش زده و از دیدن این مناظر محصور در قاب تصویر لذت خواهیم برد.

جنگل ویستمن، دارت مور ()

دربی شایر ()

پارک ملّی اکسمور ()

باکینگهام شایر ()

وایت تور ()، دارت مور

دِرونت مور(Dervent Moor)، دربی شایر

یورکشایر

صخره های سفید، دووِر (Dover)

وِیست واتر ()

تپّه های شوپ شایر ()

جزیره لوئیس

دارت مور

هِرتفوردشایر ()

خلیج برایدز ()، پِمبروک شایر ()

اِستنج اِج ()

دره بِربِیج ()

دریاچه بولدِرمر()، سوری ()

شوپ شایر

نیوفارِست

ایدالی()، دربی شایر

و...... نظر شما در خصوص گشت و گذار در مناطق ییلاقی و حومه شهرها چیست؟ آیا زیبایی این مناطق را جاذبه ای مناسب برای جذب گردشگر می دانید؟ با پاسخ های خود، ما را در خبرنگاران همراهی کنید. منبع freeyorkمنبع: کجارو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 111

به "گشتی سحرانگیز در میان مناظر حومه ای بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی سحرانگیز در میان مناظر حومه ای بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید