کسب مقام سوم دومین جشنواره رویش دانشگاه های فنی و حرفه ای از سوی دانشجوی سمنان

به گزارش میهن دی ال، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از کسب مقام سوم در دومین جشنواره رویش دانشگاه های فنی و حرفه ای توسط دانشجوی سمنان اطلاع داد.

کسب مقام سوم دومین جشنواره رویش دانشگاه های فنی و حرفه ای از سوی دانشجوی سمنان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رضا نقدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: الهام حیدری حیدر آبادی، دانشجوی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در دومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای، در بخش عکاسی، مقام سوم کشور را کسب کرد.

رضا نقدی، اهداف جشنواره رویش را نهادینه سازی هویت کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و شناسایی و معرفی استعداد های شاخص و ناب دانشجویی در حوزه کانون ها دانست و بیان کرد: نظام های آموزشی به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از آموزش های رسمی نمی تواند انگیزه خلاقانه ایجاد کند و باید به آموزش های غیررسمی توجه کرد. باید به سمت صنایع فرهنگی خلاق برویم تا از این طریق بخشی از مسائل و معضلات فرهنگی کشور حل گردد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، با اشاره بر تشویق و ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، بر توانمندی مدیریت های فرهنگی و حوزه های کارشناسی کانون ها تاکید نمود و گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از 4 هزار دانشجو و 4 دانشکده در شهرستان های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت های جدید شغلی برای پاسخگویی به احتیاج های بازار کار در حوزه های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و ماموریت خود را دنبال می نماید.

وی با عنوان این مطلب که جشنواره رویش یکی از رویداد های مهم فرهنگی دانشگاهی است که در آن توانمندی ها، دستاورد ها و استعداد های نخبه کانون های فرهنگی مورد شناسایی، معرفی و تجلیل قرار می گیرند، اعلام نمود: در این جشنواره 641 اثر برای سامانه جشنواره ارسال شد که 535 اثر به دانشجویان دختر و 106 اثر به دانشجویان پسر تعلق داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 356

به "کسب مقام سوم دومین جشنواره رویش دانشگاه های فنی و حرفه ای از سوی دانشجوی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام سوم دومین جشنواره رویش دانشگاه های فنی و حرفه ای از سوی دانشجوی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید