پویان آزاده ورک شاپ آموزش پیانو میان فرهنگی در آلمان برگزار می نماید

به گزارش میهن دی ال، خبرگزاری خبرنگاران- پویان آزاده (آهنگ ساز و نوازنده پیانو) ورک شاپ آموزش پیانو میان فرهنگی در آلمان برگزار می نماید. فستیوال بین المللی هنرمندان جوان آلمان که قدمتی 70ساله دارد و به وسیله آهنگساز شهیر سیبلیوس در سال 1950 میلادی پایه گذاری شده است میزبان این ورکشاپ است.

پویان آزاده ورک شاپ آموزش پیانو میان فرهنگی در آلمان برگزار می نماید

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در این پروژه مدرسان جوان پیانو از دنیا به روش های تدریس آموزش پیانو در کشور خود پرداخته و در خاتمه قطعاتی از آهنگسازان کشور خود که برای پیانو (پیانیستیک) ساخته شده اند را اجرا می نمایند. این پروژه در سال 2010 (11 سال پیش) هم در فستیوال بین المللی هنرمندان جوان آلمان به وسیله دکتر پویان آزاده پایه گذاری شد و در شب علم دانشگاه مارتین لوتر آلمان و دیگر دانشگاه های دنیا اجرا شد.

پویان آزاده دارای دکترای آموزش پیانو از آلمان و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران است و موسسه تخصصی انستیتو پیانو پویان و دانشگاه هنر پویان را در سال های1394 و 1397 در ایران تاسیس نموده است.

مدرسان پیانو می توانند موارد خواسته شده را برای فستیوال بایرویت آلمان ارسال و در صورت پذیرش در این ورکشاپ آنلاین شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1051

به "پویان آزاده ورک شاپ آموزش پیانو میان فرهنگی در آلمان برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویان آزاده ورک شاپ آموزش پیانو میان فرهنگی در آلمان برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید