کدام جاده های پرتردد کشور مسدود است؟

به گزارش میهن دی ال، علی اکبر آشوری درباره آخرین شرایط جاده های کشور توضیح داد: بر اساس اطلاعات بیش از 2580 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

کدام جاده های پرتردد کشور مسدود است؟

* هشت جاده به علت مداخلات جوی مسدود است

وی با اشاره به انسداد تعدادی از جاده های کشور به علت کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان هم به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور وازک- بلده در استان مازندران، محور قدیم خرم آباد-پل دختر، به علت مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری افزود: محور تازه پاوه-سروآباد، محور تازه هشتگرد-طالقان، جاده سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور گنجنامه-تویسرکان و جاده پونل-خلخال، به علت مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

* ترافیک در هراز و آزادراه قزوین-رشت/ تردد روان در کندوان و آزادراه تهران-شمال

وی درباره شرایط ترافیکی جاده های تهران-شمال گفت: در حال حاضر محورهای کندوان و آزادراه تهران-شمال پس از مسدودی شب گذشته باز شده است و تردد روان در این دو محور داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به تردد روان در جاده ها فیروزکوه ، اضافه نمود: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و محدوده های لاسم ، آب اسک و رینه، بعلاوه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار، نشان می دهد.

آشوری توضیح داد: با توجه به بروز ترافیک سنگین در جاده های تهران-شمال، به مسافران پیشنهاد می گردد حتما توزیع زمان سفر در ایام نوروز را در دستور کار قرار دهند.

* برف و باران در جاده های پنج استان

وی درباره شرایط جوی جاده ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های البرز و مازندران و بارش باران در بعضی از محورهای استان های خراسان شمالی ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه ها افزود: در حال حاضر در محورهای چالوس و هراز بارش برف و باران داریم.

* رصد تردد جاده ها با 2587 دستگاه ترددشمار

آشوری توضیح داد: کل تردد ثبت شده جاده ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2587 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 5.0 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* آزادراه های کرج-قزوین و تهران-کرج پرترددترین جاده های کشور در شبانه روز گذشته

وی گفت: در شبانه روز گذشته آزادراه کرج-قزوین با 146 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 119 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 101 هزار تردد، پرترددترین جاده های کشور بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1528

به "کدام جاده های پرتردد کشور مسدود است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام جاده های پرتردد کشور مسدود است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید