پیش بینی ها از آیفون های تازه چه می گویند؟ ، دوربین های قدرتمند و سه گانه ، قابلیت مخفی شدن لنز با پوشش تیره

به گزارش میهن دی ال، تحلیلگر ارشد اپل می گوید که گوشی بعدی این شرکت احتمالا دارای دوربین هایی بزرگتر برای مبارزه با رقبای آیفون و تسخیر بازار گوشی های هوشمند خواهد بود.

پیش بینی ها از آیفون های تازه چه می گویند؟ ، دوربین های قدرتمند و سه گانه ، قابلیت مخفی شدن لنز با پوشش تیره

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش بینی ها حکایت از آن دارد که آیفون بعدی بر یک سیستم دوربین پیشرفته متمرکز شده است. درواقع احتمال می رود بزرگترین و گرانترین آیفون تازه یک دوربین سه بعدی در بخش پشتی داشته باشد.

مینگ چی کو که سال هاست با پیش بینی های درست خود بازار اپل را تحت تاثیر خود قرار داده است،معتقد است برگ برنده بعدی اپل استفاده از یک سیستم دوربین پیشرفته خواهد بود.

اما پیش بینی مهمتر این است که همین دوربین های پیشرفته و کیفیت تصویر می تواند به مصرف نمایندگان دلیلی قوی برای ارتقا مدل های قدیمی تر گوشی خود ارائه دهد. این موضوع بر اساس نظرسنجی هایی مطرح می گردد که اخیرا با یاری کاربران آیفون صورت گرفته است و این افراد تاکید نموده اند که اگر بخواهند برای تغییر گوشی خود تصمیم بگیرند بر کیفیت دوربین تاکید فراوانی خواهند داشت.

طبق تحقیقات پیشین کو، انتظار می رود که مدل تازه آیفون شباهتی بسیار زیاد با آیفون های تازه داشته باشد. درواقع کو انتظار دارد آیفون تازه یک محصول 5.8 اینچی مشابه با آیفون XS فعلی یا آیفون XS Max ارائه کند.اما کو در خصوص دوربین های آیفون چه انتظاری دارد؟

-بزرگترین تلفن - مدل حداکثر - شامل یک دوربین سه گانه با سه لنز است

- این مدل تازه می تواند یک دوربین فوق العاده با استفاده از یک سنسور 12 مگاپیکسلی داشته باشد

-گوشی 6.1 اینچی اپل احتمالا دوربین دوم پشتی خواهد

-هر سه آیفون تازه احتمالا یک دوربین جلو خواهند داشت، که اغلب به نام یک دوربین اتوماتیک، با یک سنسور 12 مگاپیکسلی، شناخته می گردد

-آیفون های تازه می توانند از تکنولوژی های پوشش لنزهای سیاه استفاده نمایند که باعث می گردد لنز پنهان گردد

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1482

به "پیش بینی ها از آیفون های تازه چه می گویند؟ ، دوربین های قدرتمند و سه گانه ، قابلیت مخفی شدن لنز با پوشش تیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ها از آیفون های تازه چه می گویند؟ ، دوربین های قدرتمند و سه گانه ، قابلیت مخفی شدن لنز با پوشش تیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید